"Pakk sekken din!" sa BJ til Rebekka morgenen etter at N-Kay hadde dratt "du må ha med skifteklær, en fin kjole, toalettsaker og pass." "Hæ? Hva skal vi?" spurte Rebekka, men BJ nektet å svare, og hun skyndte seg å pakke før de dro til flyplassen. Hun fortsatte å mase hele veien fra huset til flyplassen, men BJ latet som han ikke hørte henne. "Hvor skal vi?" "Er det ikke fint vær i dag?" "Hvor skal vi?" "Visste du at det er mer kolesterol i egg enn i smør per hundre gram?" "Hvor skal vi?" "Jeg har egentlig alltid ønsket meg en sau."
De reiste bare med håndbagasje, og BJ hadde billettene på mobilen sin så Rebekka ante fortsatt ikke hvor de skulle, og da de kom gjennom sikkerhetskotrollen satte de seg på Hellekroa the flyplass edition og spiste en burger. Etter en liten stund tok BJ bind for øynene til Rebekka, og han hadde passet på at de var på den andre siden av flyplassen for gaten så hun ikke skulle høre at det ble ropt opp. "Skal vi til Stockholm?" "Gulvet her er egentlig ganske kult." "Jeg kan ikke se gulvet din dust", sa hun og lo. Plutselig måtte de skynde seg til flyet, og hele flyturen spilte de reisemonopol.
Da flyet landet var Rebekka blitt utrolig nysgjerrig på hvor de var henn, og hun tok tak i hånden til BJ og løp bortover flyplassgangene med han etter seg. "Vent hæ? Er vi i Paris?" BJ nikket og Rebekka klemte han hardt "Herlighet åååå, hvor lenge skal vi være her?" spurte hun i mens hu nærmest sprakk av glede "I en uke", svarte BJ og Rebekka klemte han igjen.
De tok bussen inn til sentrum og brukte dagen på shopping i Paris sine gater før de dro til et 4-stjerners hotell de skulle bo på. "Jeg ante ikke at k-pop stjerner tjente så bra", sa Rebekka. De la fra seg sine nykjøpte varer før de skiftet til finklær og dro ut for å spise middag. BJ tok med Rebekka på en liten, koselig restaurant attme Seinen og så på at det ble mørkt ute. "Skal vi gå bort til Eiffeltårnet?" spurte BJ, og de gikk over en bro så de så rett på Eiffeltårnet. Rebekka var så gira at hun ble gående foran BJ, plutselig merket hun at han hadde stoppet opp. Hun snudde seg, "Vil du gifte deg med meg, Rebekka?" spurte BJ, som sto på et kne midt på broa. "Å herregud! Ja! Ja ja ja!" Hun sprang frem og han tok på henne ringen, reiste seg opp, også kysset de.
ESTÁS LEYENDO
Love drama - bFc fanfiction
FanficDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...