9

72 5 2
                                    

Da N-Kay ankom studioet var nesten alt ryddet opp, alle jentene hadde dratt og han møtte Lil Sami i døra, han hadde hjulpet de andre å rydde opp. «Du må ha sovet i 69 år,» sa ASN da N-Kay kom inn «vi har ryddet 69 tonn søppel og vasket i sånn 69 km/t for å få alt klart.» «Shhh», svarte bare N-Kay, på en skala fra 1 til 10 var hodepinen hans 69 nå. «Skal vi ha syltetøyduell nå eller?» spurte Kim S gira, han hadde kjøpt 69 glass syltetøy på vei til studioet. «Det kostet sånn 690 kr så dette burde bli episk!»

En syltetøyduell er en veldig høytidelig sermoni, og den eneste offisielle måten å avgjøre hvilket syltetøy som er best.

ASN startet som krukke i mens BJ var ninja. ASN stilte seg ved veggen med munnen åpen så man kunne se alle de 69 tennene hans og BJ stilte seg 6,9 meter unna med et glass nypesyltetøy og en skei. Han fylte skeia med 6,9 gram syltetøy, siktet og kastet det med en hastighet på 69 kilometer i sekundet mot munnen til ASN. Kim S og N-Kay fulgte med på hvordan syltetøyet fløy gjennom luften og krasjet inn i veggen ved siden av hodet til ASN.

Bojan er ubrukelig, kunne man høre XD-guden hviske gjennom veggene og guttene sto som fryst i noen sekunder, som man alltid gjør når man får budskap fra gudene.

«Jeg gjør det istedet», sa N-Kay og gikk de 6,9 skrittene bort til BJ, og tok den 6,9 cm lange skeia for å kaste 6,9 gram nypesyltetøy på ASN som nå var 69% sikker på at dette kom til å bli en nypete affære.

N-Kay var proff i syltetøyduell og på 10,69 sekunder hadde han kastet 69 skeier med syltetøy som alle traff ASN rett i munnen og sklei ned i den 69 meter lange tarmen hans.

«Shittpomfritt mann!» ropte Kim S imponert og ASN måtte si seg enig. Det var imponerende.

Reglene til en syltetøyduell er svært verdifulle, og hemmeligheten bak denne metoden kan ikke fortelles. Kim S gjorde også sine 69 kast, han med bringebærsyltetøy, og BJ kjente skammen som 69 lysende soler, men han kastet sine gjenværende 68 kast, nå med blåbærsyltetøy, og traff til og med på noen få av dem. Etter 69 minutter ville de få svaret sitt.

Det var bare 69 minutter, men det føltes som 420, og guttene satt i 2 meter høy stillhet og ventet.

Da de 69 minuttene endelig var gått fikk de svaret sitt, dette er en veldig hemmelig prosess, som utenforstående dessverre ikke kan innvies i, men jeg kan røpe så mye at den inneholder en baby shark, Kvidrun Kveistad, 69 sprettballer og en blå lavalampe.

Endelig senket syltetøygudens ånd over dem og erklærte nypesyltetøy er ikke et brukbart pålegg. Avgjørelsen var tatt, og ASN måtte erkjenne nederlaget og ta et bad i 69 liter tomatsaus.

Love drama - bFc fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora