5

72 5 1
                                    

Dagen etter festen, ASNs morgen

For ASN hadde festen vært temmelig begivenhetsløs, han hadde aldri hatt sansen for alkohol med mindre den kom i form av mjød, og det gjorde den vanligvis ikke. Han hadde utallige ganger foreslått for Hellekroa at de skulle begynne å selge mjød, men det var ikke skjedd enda. Derfor hadde ASN heller brukt kvelden på å ta med jenter inn på bakrommet og lære dem makrame, og selv om det var en stor hit blandt damene ble de ikke forelsket i han av den grunn.

Men i motsetning til de andre guttene var det ikke så veldig viktig for ASN å få seg noe, musikken var hans lidenskap og om han fikk seg kjæreste ville han ikke ha like mye tid til å øve på og perfeksjonere skrrtingen sin.

Selv om det hadde blitt en sen kveld på ASN også gjorde mangelen på mjød at han ikke var bakfull og våknet ganske tidlig. Han hadde sovnet på sofaen i studioet og det var heldigvis også der han våknet. Det var strødd rundt med flasker, søppel og klær på gulvet, og bortsett fra Lil Sami var det bare jenter igjen. Noen var våkne og snakket, men de fleste sov.

«Skal vi leke minecraft?» spurte Lil Sami, aldri hadde ASN følt på slik en lykke før! «Jeg vil være dirt!» sa han begeistret og la seg ned på gulvet. «Jeg vil være et tre!» ropte Lil Sami og stilte seg rett opp. Og der ble de.

Etter 15 minutter med minecraft-leking kom det tre jenter bort til ASN. «Vet du hvor Rebekka er?» spurte ei jente med langt blondt hår, men ASN visste ikke en gang hvem Rebekka var. Jenta snudde seg til venninene igjen, «jeg tror ikke hun er her, vi får vel bare dra.» De tre jentene gikk i mens ASN reiste seg opp og tok frem mobilen for å få resten av gruppa til å komme.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now