18

28 3 0
                                    

Denne delen dedikeres til    

"Guttaaa!" ropte BJ idet han kom inn døra til bFc-studioet der Kim S, N-Kay, Metro Cornin, Lil Sami, Owolav og Drunkybeatz var. "Hva skjer?" spurte Metro Cornin. "Jeg har fått meg dame!" Gutta jublet litt og han fikk noen high fives og klemmer. "Er det hun Rebekka?" spurte Kim S og BJ fortalte om hva som hadde skjedd etter at de dro i går, uten å ta med de klissete detaljene.

N-Kay var stille, det ble litt for mye med all denne kjærligheten, og han ventet bare på at Metro Cornin skulle fortelle om Jan. Og som spådd, straks BJ var ferdig med å fortelle om Rebekka sa Metro Cornin, "faktisk gutta, så har jeg også fått meg kjæreste. Han heter Jan, vi har vært sammen i en uke og ja" han smilte og rødmet "han gjør meg veldig glad." N-Kay kjente at det stakk litt å høre han si det på den måten, han sa at han måtte dra og gikk hjem.

Det få visste om N-Kay var at han hadde enda en lidenskap, i tillegg til musikk, som var ballett. Han hadde tatt ballett-timer i hemmelighet siden han var liten, og alltid når det skjedde noe i livet hans brukte han dans til å uttrykke seg. Da han kom hjem gikk han inn på rommet sitt og trakk for gardinene før han satte på favorittdanskemusikken hans. Gjennom den nydelige ballettdansen, de innøvde trinnene og den emosjonelle improvisasjonen fikk han satt ord på følelsene sine, og gi uttrykk for den smerten han følte inni seg.

På bFc-studioet ble det planlagt ny fest for å feire kjærligheten som plutselig hadde kommet i gruppen, og så resten av guttene skulle få møte Jan og Rebekka. Lil Sami, Owolav og Kim S skulle besøke ASN en tur på sykehuset i mens resten gjorde klart studioet.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now