10

51 2 0
                                    

Etter tomatsausbadet trengte ASN en pastadusj, så han gikk inn på badet til studioet og trykket på pastainnstillingen i dusjen. Dessverre var ikke hjernekapasiteten til ASN på topp for øyeblikket så han glemte å koke pastaen før han skrudde på dusjen. Det er nemlig to pastafunksjoner, en som spruter ut pasta og en som koker pasta, og ASN med sin reduserte IQ valgte å koke pasta. Det startet straks å styrte kokende vann og harde pastabiter ned over han, og hylet hans kunne høres helt til Jomfruland.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVEEEEEEEEEEEEEE

De andre guttene styrtet inn på badet, men det var for sent. ASN hadde tredjegrads forbrenning og store sår dær pastabitene hadde truffet han. 1+1(6)+3^2 ble ringt og ASN ble kjørt til sykehuset med hylende sirener. Kim S ble med i ambulansen i mens N-Kay og BJ ble igjen i studio for å rydde opp.

«Shiiit», sa N-Kay da ASN, Kim S og ambulansen hadde dratt. «Den pastafunksjonen var kanskje ikke en så god ide likevel», sa BJ betenkningsfult, «den var vel ikke det», svarte N-Kay og de ble stående i stillhet en liten stund før de skrrtet inn på badet og samlet all den nå kokte pastaen i 4 store søppelsekker og spiste det til middag.

På sykehuset fant de ut at situasjonen til ASN var alvorlig, men stabil, og det kom til å gå bra, Kim S gråt nesten av glede. Først BJs forelskelse og nå dette, bFc var det kjæreste han hadde, og å miste gruppen var hans værste mareritt.

Legen fortalte ASN at han mest sannsynelig måtte ligge på sykehuset i minst tre uker. Men han kunne ikke puste lettet ut enda, for legene hadde fortsatt ikke svar på hvilke varige skader han kanskje ville få. Og svaret ville ryste hele verdens befolkning.

Love drama - bFc fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang