59

15 3 1
                                    

ASN hadde en hemmelighet. Noe han ikke hadde fortalt til noen. En hemmelighet som gnagde på han, innenfra og ut. Noe han hadde tenkt på lenge, men først bestemt seg for i mens han lå på sykehuset. Han var likevel ikke sikker på om det var noe han ville gjennomføre, ikke enda, men nå når gruppas fremtid sto i fare var det annerledes, kanskje han ikke lenger trengte å skjule den han var?

ASN hadde nemlig innsett noe, nå når han hadde hatt så lang tid med seg selv og tankene sine, så hadde han innsett, at det var noe som ikke var riktig. Det var en ujevnhet i livet hans. I han.

ASN var ikke en gutt. ASN var ei jente. Og han ville ikke lenger skjule hvem han var. Han hadde ikke en gang en fungerende penis lenger, det var som et tegn fra oven. ASN skulle ikke være ASN, han skulle være Adrina.

Han hadde snakket med en psykolog på sykehuset, han hadde googlet masse, lest masse på kvinneguiden, fordi uansett hva du lurer på, så er det noen på kvinneguiden som har svart på det. Det eneste han ikke visste var hvordan han skulle fortelle resten av guttene. Kom de til å være støttende? Kom de til å synes det var rart? Kom de til å tro på han? Kom de til å forelske seg i han fordi han var så deilig? Det var så mange spørsmål, og det var bare en måte å få svaret på. Han måtte be til XD-Gudene.

«Kjære XD-guder, vær så snill å gi meg styrken til å vise den sanne meg til de andre guttene, og vær så snill å la de støtte meg og ikke bli kåte på meg», sa han. Han søkte opp en tilfeldig mgp junior sang, og sang med på hvordan man må være seg selv og ikke være redd for hva andre tenker.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now