Vekkeklokken til N-Kay ringte klokken 6 neste morgen, og han spratt opp av senga med en gang, dette til tross for at han nesten ikke hadde sovet noe fordi han var så spent. De to koffertene hans var allerede pakket og han trengte bare å spise frokost og dra til flyplassen. I hångbagasjen sin la han et bilde av de andre guttene og et bilde av de glemte englene så de ikke skulle bli sinte på han. Han puttet også headsettet sitt, Bæb og favorittboka si, Et Skrrtastisk Eventyr, i sekken før han dro til Hellekroa.
Før han reiste ville han spise et siste måltid på Hellekroa. Han satt akkurat å spiste opp burgeren sin da Metro Cornin kom inn. «Jeg trodde du kom til å være her», sa han. «Jeg reiser nå», svarte N-Kay, skulle ønske han slapp denne avskjeden. «Jeg vet det. Hade N-Kay, jeg kommer til å savne det masse», sa Metro Corin og de to guttene klemte. «Jeg kommer til å savne seg også», sa N-Kay.
Hele flyturen ble N-Kay sittende ved siden av en dame som introduserte seg som moren til Brage. Både fra Helle flyplass til Schiphol, ventetiden på Schipol og den 6 timer lange flyturen til New York snakket hun om kolesterolnivået i egg. Visste du at en eggeplomme har 1200 mg kolesterol, som er fem eller seks ganger mer kolesterol per 100 gram enn smør har? Derfor er egg, sammen med smør, den største kilden til kolesterol i norsk kosthold. Med all denne praten ble det veldig vanskelig for N-Kay å sove, og da han kom frem til New York klokken 7 om morgenen lokal tid var han helt utslitt. Han sa farvell til moren til Brage ved bagasjebåndet, og da han kom ut i ankomsthallen sto det en mann med et skilt der det sto "N-Kay from Norway" med et norsk flagg tegnet under.
N-Kay hilste på sjåføren som skulle kjøre han til leiligheten hans i sentrum av New York. Han ble sluppet av i Times Square og så utover med et stort smil, "Good morning New York!" ropte han.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...