47

31 4 0
                                    

På sykehuset fikk Metro Cornin vite at håndleddet hans var brukket (sjokk) og Jan ble sent til utredning for å finne ut om han hadde fått varige skader av alt koffeinet. Legen fortalte da til Jan at han ikke lenger fikk drikke 6,9 liter iskaffe, og at grensen hans gikk på 4,20 liter per dag. Og det var absolutt maks.

 Metro Cornin var veldig skuffet over Jan, og snakket ikke med han hele turen tilbake fra sykhuset, og nå, morgenen etter, snakket han fortsatt ikke med han. "Vær så snill daaaa", sa Jan "du kan ikke bare ikke snakke med meg." Dette ville aldri skjedd med N-Kay, tenkte Metro Cornin, før han innså hvor mye N-Kay pleide å drikke på fest, og at dette absolutt kunne ha skjedd med N-Kay også. "Okda", svarte han. Også var de venner igjen. 

Kim S hadde i dag sin første dag på klovneskole, og han gledet seg veldig mye. Tenk det, drømmen hans skulle endelig bli oppfylt! Han skulle bli en klovn! Han nynnet på Hei (Jahn Teigen) hele veien til klovneskolen og da han kom inn kjente han at han endelig var hjemme. 

Helt til

han så

Adam. 

"Neimenhei! Er det deg!" utbrøt Adam da han så han "Jeg visste ikke at du også var en spirende klovn! Kom å sett deg her med meg!" Og Kim S kunne ikke annet enn å gjøre det, og han satte seg på stolen ved siden av Adam som straks begynte å bable i vei med dårlig skjult flørting. "Oi eh jeg tror det starter nå jeg", sa Kim S, og lurte på om Adam helt hadde glemt diktet han hadde framført sist gang de møttes. Og hvem skulle trodd! Saved by the skrrt, der kom lederen av kurset. 

"Heihei alle sammen! Jeg er Bole Dole, Superklovnen av Bole Doles Klovneskole, og jeg er henrykt over å se dere her! Vi setter bare i gang med en gang vi!" Han klappet i hendene og tutet på nesa før han fortsatte. 

"Først skal vi starte med ranksystemet for klovner! Dere vil alle starte som Gateklovner, neste er Barnehagebursdagsklovn, så kommer Sykehusklovn, Sirkusklovn og Sirkusklovn v.2, neste er VIP-klovn. Etter VIP-klovn kommer selvfølgelig Gullklovn, så kommer Platinumklovn også Hyperultramegaklovn og helt på toppen har vi Superklovn!" Kim S noterte som en gal, og begynte allerede å drømme om den dagen han skulle bli Superklovn. 

Ellers denne første timen gikk de igjennom riktig klovneantrekk, og hvordan finne sin indre klovn

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ellers denne første timen gikk de igjennom riktig klovneantrekk, og hvordan finne sin indre klovn. Kim S kunne ikke vente til han kom hjem og kunne bestille sin første parykk, nese og buksedress!

Love drama - bFc fanfictionМесто, где живут истории. Откройте их для себя