Special edition - LARS OG JOHANNES EVENTYR
Det var en gang en Lars og en Johanne, de hadde tenkt at det kanskje var smart å gjør noe annet enn å være trist for at noen på hitra døde i en bilulykke...det var egentlig bare Lars som var trist... så da tenkte Johanne at de kunne dra på eventyr istedet!
De booket en tur med danskebåten til svalbard og derifra dro de til kragerø where the bad boys are at.. da var eventyret slutt :(
men så startet det igjen!:)
Da danskebåten lå i kaja kunne de se the ultimate partyboat. De tok en lang stige og med piratstyle kapret de båten til owolav og snek seg inn på båten og inn på soverommet hans. Han hadde en stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor seng, og inni der lå lille Owolav, med en... en.... en... SMUKKE! Lars og Johanne kunne ikke tro sine øyne. Owolav, som de hadde sett på som en ekte mann.. var en sugar baby! Det var den eneste forklaringen! De måtte gjøre noe med dette.. for en skam.. De kunne ikke gjøre det alene.. så de ringte en ekspert.. en vaskeekte speider!
Men de kjente ingen som var speider. Så da spurte de google, google sa at hvis en mann såver med smukke vil det som oftest ikke bety at han er en sugar baby men at han har et savn på barndommen eller en person å være nær. "han savner sikkert pupper" sa Johanne og storflirte, "dette er faktisk ikke morsomt Johanne! han har et problem," svarte Lars med et seriøst blikk, Johanne nikket med en seriøstish smil og prøvde å holde tilbake latteren. De tenkte at den beste måten å gi Owolav det han savnet, var å legge seg veldig nerme intill han, helt til han våknet. Så det var akruatt det de gjorde, tettitettitettitett med han, helt til han våknet.
"Hæææææææææ, hva gjør dere her?" sa Owolav mens han gjemte smukken under puten. "Savner du pupp?" spurte Lars, Johanne så på han veldig forvirret fordi hun fikk ikke lov til å nevne pupp. Owolav var bare forvirret "Hvaaaaa?" sa han bare med et uskyldig blikk. "Savner du..." begynte Lars å si før han fikk en pute slengt i ansiktet. Han plukket opp en pute og slengte den tilbake. Johanne har selfølgelig mere skills en Lars så hun klarte å ninja sparke den tilbake i ansiktet hans (mehehehehe). Lars ble litt trist men han tilgav Johanne fordi han er en veldig god venn :D. Da mini fighten var over hadde Owolav forsvunnet, han var ut av sagaen, de skulle finne han, men først la de ned noen grunn regler som for eksempel å ikke si pupp fordi det gjør Martin ukomfertabel.
Etter 420,69 minutter med leting hadde de gitt opp, så de klistret en postit lappe med teksten: "Vi håper du ikke er en sugar baby, dont worry dude vi skal ikke si det til resten men vi bruker det kanskje som blackmail i fremtiden" forhåpentligvis ville dette skremme han nokk til at han slutter med dette tullet.
Snipp snapp snute så var eventyret til Lars og Johanne ute
---
Takk til maleishforpresident
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...