4

78 4 1
                                    

Denne delen dedikeres til bFc_music

Klokken 9 begynte rommet å fylles opp av folk. Lil Sami, Metro Cornin, Drunkybeatz, Owolav og B-land hadde kommet, og N-Kay begynte å sikle litt da han så alle de deilige babesene som allerede hadde dukket opp. SKRRT SKRRT runget ut av høytalerne og den magiske musikken fikk stemningen på topp. Kim S hadde egentlig tenkt å gå bort til Drunkybeatz for å slå av en prat da han innså at han allerede hadde tatt med seg en jente inn på doen. "Søren klype," mumlet Kim S og tok seg et glass vin med noen hotte babes i stedet.

Etter litt for mange shots tequila gjorde N-Kay og Metro Cornin det de alltid gjorde, forlangte at det skulle settes på Taylor Swift og danset på bordet til We are never ever getting back together. Selv da han var møkk hakke shitings full var stemmen til N-Kay så nydelig at BJ fikk tårer i øynene, og han skjønte at han måtte finne en distraksjon fort. Han tørket øynene sine og speidet utover rommet. I det ene hjørnet kunne han se Owolav sitte å drikke julebrus i mens Lil Sami danset sammen med en gjeng jenter han ikke hadde sett før. Han bestemte seg for å gå bort.

BJ hilste på alle jentene, det var vanskelig å huske alle navnene, men det var en jente med en litt for tom tequila flaske som sa hun het Johanne, og en pen blond jente som het Rebekka. Kim S så fra den andre siden av rommet at BJ og den blonde jenta ble stående og snakke, og for hver drink hun fikk i seg lo hun mer av vitsene hans. Kim S pustet lettet ut. Kanskje BJs følelser ikke skulle ødelegge gruppen likevel.

N-Kay og Metro Cornin hadde etter hvert fått i seg enda flere shots og lå nå på sofaen og gråt over I Almost Do av Taylor Swift. Drunkybeatz som nettopp hadde kommet ut av badet ropte "Sett på litt ekte musikk da!" før han snudde seg mot N-Kay og Metro Cornin, "Ta deg et glass vann kjerring!" Man skulle tro at dette ikke så diskre hintet om at de hadde drukket nok for i kveld ville bli oppfattet av de to sutreungene, men det ble det altså ikke, og to pils og en cider senere var begge to oppe av sofaene og meget klønete på leting etter noen hotte babes. Owolav skulle angre på at han ikke hadde kortere hår da Metro Cornin kom bort og sa: "Har du plaster? For jeg slo meg visst da jeg falt pladask for deg."

Love drama - bFc fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora