15

42 3 1
                                    

BJ ble stadig overrasket over hvor fantastisk søt og snill Rebekka var, og hvor mye glede hun spredde. Det virket som at hun smilte hele tiden, og brøt ut i latter av de minste ting. BJ bare så på henne, helt fortryllet over hvor ekte latteren var, hvor glitrende øynene var og hvor nydelig hun var. De ble sittende mye å snakke under filmen, og han lurte på om hun ville bli med på tacoteket etterpå. «Det er ingenting jeg heller vil», svarte hun, og da filmen var ferdig stakk de av med en gang og vennene til Rebekka ble igjen i studioet.

De gikk til tacoteket som også ligger i Helle sentrum, og satte seg ned i en av de runde båsene. De satt ved siden av hverandre på sofaen i mens de spiste taco og flyttet seg sakte, men sikkert nærmere hverandre. Da de var ferdige å spise begynte BJ å følge mer med på hånden hennes, som lå for seg selv ved siden av henne på sofaen. Hvordan ville hun reagere om han prøvde å holde henne i hånden? BJ turte ikke ta sjansen og de ble istedet sittende å snakke.

Han fikk høre at hun hadde skilte foreldre og en bror, hun likte å trene, se på netflix og tilbringe tid med vennene sine. Hun hadde oppdaget bFc for noen uker siden og forelsket seg helt i den nydelige musikken, derfor var hun utrolig glad da hun og noen av venninnene ble invitert på den forrige bFc festen og for at hun fikk sjansen til å møte guttene. «Da jeg først hørte på musikken hadde jeg egentlig et crush på Metro Cornin, men siden han er gay gikk det ganske fort over. Nå etter å ha møtt dere alle sammen er det deg jeg liker best», fortalte hun og rødmet da hun sa det siste. BJ smilte stort, «jeg liker deg best av jentene også», sa han. Det var så enkelt å være med han, enklere enn det hadde vært med de andre jentene han hadde holdt på med, og mye enklere enn med N-Kay.

«Vil du overnatte hos meg i natt?» spurte han henne. Hun tenkte seg om litt, det virket som hun nølte. «Ja, gjerne», sa hun til slutt og BJ smilte lettet.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now