23

48 3 0
                                    

Neste morgen angret Kim S bittert på at han hadde drukket så mye, og han angret enda mer da han og de andre guttene våknet og så at strippestangen faktisk var skrudd fast midt i studioet deres. Det var han, Lil Sami, Drunkybeatz og N-Kay som hadde sovet over i studioet, N-Kay lå med arma rundt Johanne og Drunkybeatz lå igjen og koste med en vodkaflaske. 

Sakte reiste Kim S seg opp og så at klokken var 12:34. "Søren klype", mumlet han, han hadde jo sagt at han skulle besøke ASN i dag. Han sendte straks en melding til Owolav og spurte om han var våken før han gikk for å vekke Lil Sami. Å være hangover var en shitty unnskyldning for å ikke besøke kompisen sin på sykehuset, spesielt siden bFc aldri hadde blitt så stort som det ble uten ASNs skrrts. 

20 minutter senere hadde han og Lil Sami fått i seg vann, kaffe og paracet og var klar for sykehusbesøk med Owolav. Owolav var ganske trøtt etter den lange natten, men julebrus har bare gode påvirkninger på helsen (ikke sponset). 

Drunkybeatz, N-Kay og Johanne våknet også av at Kim S og Lil Sami styret rundt, men orket ikke røre på seg før døren lukket seg bak dem. "Jeg tror jeg drar hjem jeg", sa Johanne med en gang, og N-Kay orket ikke en gang føle på avvisningen, uansett hvor mye han hadde drukket kvelden før så husket han hvert eneste kyss som hadde vært utvekslet mellom Metro Cornin og Jan. "Ses", sa han bare og gjespet. 

"Skal vi spille minecraft?" spurte Drunkybeatz og N-Kay fant ut at sånn som han følte seg i dag fantes det ikke noe bedre å bruke tiden på, også spilte han og Drunkybeatz Minecraft i 6,9 timer. Da bestemte Drunkybeatz seg for at han ville hjem, men N-Kay orket ikke dra hjem bare for å være alene der også. Resten av kvelden ryddet og vasket han hele studioet i mens han hørte på Taylor Swift sine beste break up-sanger og gråt litt, jeg mener, svettet ut av øynene, fordi han er barsk. Knurrr. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now