N-Kay hadde ikke egentlig lyst til å dra på festen, og i hvert fall ikke møte Jan, men han var nødt, for uansett hvor lite lyst han hadde til å se Metro Cornin forelsket i noen andre hadde han enda mindre lyst til å la de andre guttene vite hva som skjedde. Og på grunn av dette kledde han på seg og dro opp til bFc-studioet da de andre sendte melding, om ikke annet fikk han drikke seg så full at han ikke husket noe i morgen.
"Hei alle sammen! Dette er Jan!" Ropte Metro Cornin, og volumet på musikken ble skrudd ned. Alle snudde seg mot dem, Metro Cornin sto med armen rundt Jan, som virket litt sjenert. "Hei", sa han, og alle de andre guttene gikk frem for å hilse på. N-Kay ble sittende, og late som at han var i en veldig viktig samtale med jenta ved siden av seg, selv om alt hun snakket om var babygriser.
Det tok ikke lang tid før N-Kay begynte å drikke, men det var ikke akkurat nytt for de andre, det som var nytt var at Metro Cornin ikke gjorde det. Alle hadde begynt å bli vandt til at N-Kay og Metro Cornin ble drita sammen med en gang også styret de rundt resten av kvelden med Taylor Swift og gråting og hele pakka, men ikke nå. N-Kay danset selvfølgelig på bordet, XD-gudene vet hva han hadde fått i seg, men Metro Cornin drakk bare litt vin sammen med Jan og Kim S.
Rebekka endret derimot ikke drikkevaner av å ha fått seg kjæreste, i mens BJ drakk julebrus med Owolav hadde Rebekka og Johanne delt to smirnoff flasker og insisterte nå på at de var helt esviske. Sammen med N-Kay danset de på bordet i mens alle tre sang we're all in this together.
Rundt midnatt dukket Drunkybeatz opp og, som vanlig, byttet Kim S straks over til vodka. «Vet du hva, vi gjør det!» ropte Kim S etter en lang samtale om det han og Drunkybeatz hadde snakket om i fylla i over to år: Bryte seg inn på nattklubben og stjele strippestanga.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...