Rebekka ble med BJ hjem etter festen og overnattet der. Neste morgen var hun igjen ganske hangover, og BJ brukte dagen til å erte henne for det, samtidig som at han lagde frokost til henne og lot henne låne klær for å gå i.
Det hadde vært vanskelig for BJ å være så tett på N-Kay i går, spesielt å se han sammen med Johanne hele tiden. Han følte seg ordentlig skitten for å ikke være over N-Kay enda, han hadde jo Rebekka nå. Han skulle jo være lykkelig.
På grunn av den dårlige samvittigheten prøvde han hele dagen å være den mest perfekte kjæresten du kan tenke deg, de så favorittfilmen hennes (bFc the movie) og han kjøpte burger fra maccern til henne.
Men BJ hadde et stort stort dilemma (lissom skikkelig stort), for når skulle han fortelle Rebekka at han var bifil? Det begynte å bli seriøst mellom dem, han kunne føle det når han var med henne, N-Kay var kanskje #deilig men Rebekka var #konemateriale. Han kunne se for seg å tilbringe livet sitt med henne.
De spilte 69 runder ludo, og Rebekka vant 420 av de, selv om BJ bare lot henne vinne de 6,9 første rundene. «Fandens melkebøtte» mumlet han og gikk inn på badet for å ta seg en pause.
«Bejepus?» ropte Rebekka fra soverommet, «går det bra?» BJ så seg selv inn i øynene i speilet, det begynte å bli lenge siden sist. Han åpnet skapet under vasken, og tok frem sminkeboksen sin.
I mens N-Kay hadde ballet hadde BJ en helt annen måte å slappe av på, å ta seg en pause, å få ut følelsene sine. Han sminket seg, med nnrå presisjon la han utrolige lag av maskara, øyenskygge, eyeliner og alt mer av sminke du kan tenke deg. Og frem kom: BOJANA!
«Heia vloggen!» sa Bojana med sine lyse stemme inn i kameraet på mobilen sin «nå er det lenge siden sist, og jeg har savnet dere masse, snupper!» BJ var, utkledd som Bojana, en av de mest kjente rosavloggerne i Kragerø. Med sminke og rettet hår var det ingen som kjente han igjen, og alle fulgte med på de fantastiske videoene hans/hennes om klær, sminke, gutter og STEKESPADE. Hemmeligheten til BJ var risikofylt, men en kilde til glede. Og ingen måtte noensinne få vite det.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...