29

24 3 1
                                    

BJ og Rebekka levde livets glade dager, og han ble stadig overrasket over hvor fantastisk hun var. Etter SKÆV-episoden lagde hun mat til han og trøstet han gjennom det som var en veldig vanskelig tid for BJ.

BJ slet alltid mer enn resten av guttene med å takle de glemte englene, for de andre guttene var det mer enn noe annet et minne om en svunnen tid, og en tung opplevelse hver gang englene kom og ristet de ut av livets behageligheter, og minnet dem om at de tross alt bare var midlertidige. At de bare var mennesker.

BJ slet derimot mer, med herrens ånd over seg visste han at han ikke var midlertidig, og selv om han i de glemte englenes nærvær kunne finne på å tvile så visste han at han skulle ha evig liv i paradis. Men det BJ hadde opplevd som de andre guttene ikke hadde måttet oppleve var englenes vrede. BJ hadde nemlig, en gang i tiden, lagt seg ut med englene, og selv om englene selv var glemt, så glemte de aldri. Med jevne mellomrom ble BJ straffet for sine feilgrep i fortiden, og hver gang lurte han på når han skulle bli tilgitt sine synder.

Alt dette fortalte han ikke Rebekka, men de så bFc the movie sammen og tullet rundt. Og med Rebekkas energi og glede rundt seg hadde han snart glemt englene igjen, og livet var tilbake til normalt.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now