46

29 4 0
                                    

Denne delen dedikeres til Malinoverland01 og er skrevet på trøndersk

«Hæ?» Rebekka kun itj forstå det BJ nettopp hadd sagt. «Æ beklage virkelig, Rebekka» sa BJ med tåra i øyan «det va en utrolig stor tabbe, og det skulla aldri ha skjedd.» Rebekka reist sæ opp fra sænga, klart itj å sitt still «men e du liksom homo?» spurt hu. «Nei, æ e bifil» sa BJ. «Læll da! Du burde fortalt mæ det!» Rebekka kasta puta i ansiktet på BJ. Hær trudd hu at hu hadd værdens bæste kjæreste også hadd han hooka med N-KAY?! «Bare hør på mæ, Rebekka» «Nei! Herregud?! E du skækk eller? Koss kan du tru at æ bare kan tilgi dæ for herre?» 

BJ begynt å gråt "Vær så snill, æ gjør ka som helst." "NEI!" Rebekka tok opp bibæln BJ hadd på nattbordet og kasta den på han. "Au!" ropt BJ "NO VEIT DU KOSS Æ HAR DET! DIN DRITTSEKK! KOSS KUN DU VÆR UTRO MOT MÆ? KOSS KUN DU BARE LA VÆR Å FORTÆLL MÆ AT DU LIKE GUTTA?" BJ tok tak å hånda hennes "Vær så snill Rebekka, hør på mæ" trygla han hu, men hu bare kasta fra sæ hånda si. "Nei. Veit du ka. Æ bli så jækli klar av dæ. Jobb me en bedre unnskyldning din drittsekk. Hade." Iskaldt gikk hu ut av døra uten å sje sæ tebake og uten å gråt. 

BJ kolapsa på senga og begynt å gråte. Han va så dum, så dum så dum så dum. 

Åååååå du er dum du er dum du er duuuuuuuuum, kunne han høre de glemte englene hviske. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now