14

43 3 0
                                    

Kim S ristet ganske fort av seg budskapet til Adam, og BJ rettet fort oppmerksomheten til Rebekka igjen, men N-Kay ble sittende å tenke. Uansett hvor hardt han prøvde å følge med på Mean Girls, som tross alt var en av favorittfilmene hans, klarte han det ikke. Adam hadde nemlig hatt noen gode poenger, jentekropper, med vagina og pupper var egentlig litt ekle. Han hadde ikke klart å innrømme det for seg selv før nå, men etter å ha hørt Adam si det så ærlig, så var det vanskelig å benekte det. Penis var hot. Vagina var not. 

Kanskje var det ikke tilfeldig at han alltid endte opp til sengs med Metro Cornin. Han hadde, også i edru tilstand, måtte innrømme for seg selv at Metro Cornin så bedre ut enn de fleste jentene som pleide å komme. Og det var et så fint budskap i diktet til Adam, å innrømme hvem man er, å komme ut av skapet. Før hadde han avstøtt tanken, nektet å tenke på det, nektet å innrømme for seg selv hvem han var og hvem han var forelsket i. Men ikke nå lenger. Han var klar. 

Han unnskyldte seg og gikk inn på badet, og så seg selv i speilet. "Jeg er homo", sa han og så rett inn i sine egne øyne "jeg liker gutter. Jeg vil ha sex med gutter. Jeg vil ha et romantisk forhold med Metro Cornin." Han følte seg tusen ganger lettere. Han skulle finne Metro Cornin. I morgen, han skulle finne Metro Cornin og fortelle han hva han følte for han. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now