61

20 4 0
                                    

Special edition - Martin og Rebekkas eventyr

Martin hadde gledet seg skikkelig. Endelig skulle Rebekka være med Martin hjem til hans vakre hus på Hitra. Rebekka skulle være med Martin på bygdefest. Først måtte de skaffe seg hjemmebrent. Rebekkas største ønske var å ha sex i en båt. De hadde endelig funnet seg alkoholen de skulle ta med seg og de skulle på festen men var dessverre ikke sterkere enn 80 prosent. De skulle på fest på det lokale forsamlingshuset. Med en gang de gikk inn døren møtte de på Harry. Harry var en veldig spesiell og koselig kar. Harry var det perfekte eksempelet på en bygdegutt. Han hadde cowboyhatt , boots , egen traktor og en båt.Da det hadde gått en god stund begynte Rebekka å kjenne på at hun ble ganske urolig. Martin begynte å lure siden hun nesten ikke hadde drukket noe. Han så med sidesynet at Harry begynte å tenne på sitt eget hår med hjemmebrent som tennvæske.

Martin så på Harry og ropte

"Ka faen e det du gjær din pyroman"

Harry begynte bare å le og da Rebekka så hva som foregikk gikk hun mot Harry og tok i fra han hjemmebrenten og begynte å drikke mer. Mye mer en det hun trengte. Martin oppdaget at Rebekka drakk hjemmebrenten ren. Det kunne han ikke godta, og bestemte seg for å lære Rebekka å blande.

"Sjå her! Føsst tar du ein kaffekopp, og legg oppi ein mynt. Så tømme du oppi kaffe te du itj sjer mynten. Etter det tømme du oppi heimbrent te du sjer denj igjen! Da kan du drekk og nyt!"

Harry hadde kommet til det stadiet på kvelden der sinneproblemene hans kom fram. Han gikk til angrep mot mannen på bordet ved siden av seg. Det brøt ut i full slosskamp, men det er sånn som man må regne med på bygdefest.

Rebekka var sliten og la seg under bordet for å ta en liten "middagshvil" klokken 3 på natten. Det var noen som ga henne et teppe siden hun var ganske kald.

Martin letet som en gal etter Rebekka.

"Ka gjør ho under bordet e hu skækk eller" han tenkte et lite øyeblikk

"Vent ikke svar på det"

Ti minutter senere begynte dj-en å spille "blame it on the boogie" da løp Martin mot dansegulvet å begynne å danse. Rebekka våknet til livet igjen da hun hørt Martin ropte "BLAME IT ON THE BOOGIE".

De begynte å danse rundt i hele lokalet.  Blame it on the boogie var hele Hitra sin nasjonalsang.

Det endte med at Rebekka sovnet i Harry sin båt og Martin sovnet i den randome rosa båten rett ved siden av Rebekka. De skjønte egentlig ikke hvorfor de var trøtte de hadde tross alt sovet i 69 timer og 6,9 minutter. Dette var tidenes beste helg.

Da var Rebekka og Martin sin  Hitra story over for denne gang. Pass dere de kommer sikkert snart igjen med et SMELL. :)

Takk til Malinoverland01

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now