19

30 2 0
                                    

ASN var nettopp våknet da Owolav, Kim S og Lil Sami kom på besøk. «Hvordan går det?» spurte Owolav. «Jeg har fortsatt ganske vondt etter brannskaden», svarte ASN. «Åneii dakar», sa Kim S ironisk «har lille ASN vondt? Skal jeg blåse på?» ASN så alvorlig på Kim S «pikken min er så skadet etter brannskaden at jeg aldri kan ha sex.» Kim S ble med ett alvorlig «jeg beklager virkelig kompis», sa han, men Lil Sami begynte å knise. «Hva er det?» spurte Owolav. «ASN kommer faktisk til å dø jomfru», sa han i mens at brøt ut i latter «det er ikke lenger bare noe vi sier.» De andre guttene begynte også å le.

Legene hadde fortsatt ikke svar på om ASN noensinne kunne skrrte igjen, ASN hadde lyst til å prøve, men et forsøk før stemmebåndene var helet kunne skade stemmen hans for alltid. I mens de andre guttene hadde glemt seg bort i sine egne liv var dette noe ASN levde med hvert minutt av hver dag. Han hadde øvd i årevis på den perfekte skrrten, og kanskje var den borte for alltid.

For å muntre opp ASN satte guttene på favorittfilmen hans, My Little Pony, i stuen i avdelingen hans på sykehuset. ASN, Owolav og Lil Sami pleide egentlig å møtes hver torsdag klokken 17:23 for å se My Little Pony, og de hadde savnet denne tradisjonen, det var derfor veldig godt for dem å endelig kunne se det fantastiske programmet sammen igjen. Selv om Kim S klaget en del over at det ikke var realistisk nok, hva nå enn det skal bety.

Etter noen timer med TV-titting måtte Owolav, Lil Sami og Kim S dra igjen for å rekke festen, men de lovet å hilse fra ASN, og kanskje stikke innom i morgen igjen om de ikke var for bakfulle.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now