Det var blitt ettermiddag og Drunkubeatz kjente at han trengte litt frisk luft, så han hentet sparkesykkelen sin og skrrtet av sted til Metro Cornin. Det veldig få visste om Metro Cornin var at han var en mester på enhjulsykling, og han og Drunkybeatz pleide å sykle på fjellturer på Jomfruland når de kjedet seg. Jan orket ikke å bli med, trehjulssykkelen hans gikk ikke så fort, så istedet dro han hjem for å drikke 6,9 liter iskaffe og havne i koma av koffeinsjokk. Men mer om det senere.
Metro Cornin og Drunkybeatz syklet i 69 km i timer i 6,9 timer til de var 69 meter over havet. Der tok de en selfie før Drunkybeatz utfordret Metro Cornin til en rap battle, og Metro Cornin startet.
"Yoyyoyo swag brooooo! Du er en liten pjokk
Du skulle bare stått på kjøkkenet og vasket opp
Du er en fillemopp
Ja bare en giftig sopp
Du gir meg lyst til å bare stikke og si bro waddup"
Så var det Drunkybeatz sin tur
"Morra di er så feit at når hun sitter på en iPhone så blir det til en iPad.
Morra di er så feit at når hun går på stranda synger hvalene "we are family".
Morra di er så feit at Orions belte er for lite.
Morra di er så feit at ho må bruke ekvator som belte.
Morra di er så feit at hun svetter majones.
Morra di er så feit at hennes eneste måte å komme frem på er å rulle.
Morra di er så feit at når hun skal ta heisen opp går den automatisk ned.
Morra di er så feit at når hun snudde seg fra TV-en gikk hun glipp av tre episoder.
Morra di er så feit at når hu ligger på stranda, kommer Greenpeace for å dytte henne uti sjøen.
Morra di er så feit at hu er på BEGGE sider av familien.
Morra di er så feit at hu har et eget værmønster i navlen.
Morra di er så feit at folk jogger rundt henne for å slanke seg.
Morra di er så feit at hun er høyere når hun ligger.
Morra di er så feit at blodtypen er nougat.
Morra di er så feit at hun selger skygge på badeplassen.
Morra di er så feit at ræva har egen president.
Morra di er så feit at når hu spiser vegetar forsvinner regnskogen
Morra di er så feit at når man henger opp et bilde av henne faller det ned!
Morra di er så feit at når hun logger på Facebook, logger alle andre av.
Morra di er så feit at militæret brukte trusene hennes som fallskjerm!!...
Morra di er så feit at når hun går ut av dusjen så er hun fortsatt tørr på beina!!!
Morra di er så feit at når hun skal over ett gjære må hun leie heisekran!!!
Morra di er så feit at hun trenger byggetilatelse for å gå på do!!!
Morra di er så feit at når hun går på restaurant får hun grupperabatt.
Morra di er så feit at man måtte ta flyfoto når man skulle ta familiebilde."(kilde: http://morsom69.weebly.com/morra-di-vitser.html)
Metro Cornin følte seg veldig eid og ønsket ikke å fortsette rap battelen, og istedet for syklet de hjem igjen.
Hjemme igjen hadde Jan innsett at 6,9 liter iskaffe ikke var nok for å få koffeinsjokk, i stedet var han bare ekstremt hyper og løp rundt på taket da Metro Cornin kom hjem. "Hvafaenmann?" var reaksjonen til Drunkybeatz som bestemte seg for å stikke av før det ble for snålt.
"Vil du komme ned igjen?" ropte Metro Cornin opp til Jan. "NEI!" skrek Jan tilbake og hoppet opp og ned. "IKKE HOPP OPP OG NED!" ropte Metro Cornin. "JEG KAN FLYYY!" ropte Jan og hoppet ned i armene på Metro Cornin som braste i bakken og brakk håndleddet. "Jammen bannan da Jan", sa han oppgitt og Jan løp til sykehuset med Metro Cornin på ryggen.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Love drama - bFc fanfiction
ФанфикDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...