33

27 1 0
                                    

I det nye blogginnlegget snakket Bojana om dyrs rettigheter, og da spesielt om sauer. Videoen fikk mange likes og kommentarer fra jenter som syntes han var utrolig flink og gutter som syntes Bojana var utrolig pen å ville ligge med henne. BJ syntes alltid det føltes litt rart, selv om det jo var litt gøy også. Bæ liksom.

Han hadde akkurat vasket av seg all sminken igjen da han fikk en melding fra Drunkybeatz «da blir det party i casa del Drunkyboat, ta med deres hotteste babes og dyreste tomat.» BJ sendte straks en melding til Rebekka for å spurte om hun var ledig i kveld. Fest i Drunkyboat var ikke noe som skjedde ofte, og absolutt ikke noe man ville gå glipp av.

BJ håpte at N-Kay kom, han hadde vært veldig fjærn de siste dagene, og BJ syntes det var vondt å se den en gang så skinnende stjerna blekne.

Rebekka var kjempegira på å få være med på fest i Drunkyboat, det var tross alt noe hun bare hadde hørt legender om. Klokken 10 tuslet de ned til havna og bortover brygga til de fant den, DRUNKYBOAT var skrevet på i stor, hvit skrift i en grotesk font på den ellers sorte båten. Båten var utrolig stor, noe som ikke var så rart. Drunkybeatz hadde vært en kjent breakdancer (Drunkydance) før han ble rapper og hadde tjent inn flere millioner i året på det. Det var en gang for tre år siden han innså at hus var for tapere og kjøpte Drunkyboat for å flytte inn i den istedet. Den va spesialdesignet og hadde to store soverom, kjøkken, bad, kinosal, bar og stue som også fungerte som festlokale. Oppe på dekket hadde han enda en stue og stupebrett, stige og sklie ned i vannet.

Da BJ og Rebekka kom inn danset alle makkarena til strømsparingsangen og de hoppet rett inn i dansen. Johanne var også der, og straks sangen var ferdig forsvant Rebekka for å snakke med henne. BJ begynte å speide utover rommet på jakt etter N-Kay, han hadde nemlig en plan om å passe på at N-Kay ikke dro tidlig fra denne festen.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now