2

103 5 1
                                    

N-Kay og BJ var begge ganske trøtte da de våknet, og de kledde bare på seg før de gikk opp til studioet i Helle Sentrum. bFc-studioet, lå over Hellekroa og ble brukt til å lage musikk, gomle og ha heftige fester. Da N-Kay og BJ kom opp til studioet var allerede Kim S og ASN der. De var midt i en dyp samtale om ananas på pizza.

"La oss lage litt musikk da, gutta!" Ropte BJ og de fire guttene satte seg ned for å bruke de nydelige stemmene sine til å lage den vakreste kunst du noensinne vil høre, som om himmelen matrealiserte seg på jorden og Guds engler overrakte sin mest verdifulle gave til menneskeheten. ASN skrrtet seg gjennom sangen og bilene på gaten ble sjalu over den nydelige lyden.

"Jeg ble egentlig litt sulten av at vi snakket om pizza i sted," sa Kim S etter en stund. BJ og N-Kay fortalte at de ikke hadde spist frokost, og ASN bestemte med en gang at de måtte kjøpe burger fra Hellekroa. Kim S og BJ gikk ned for å skaffe burgerne i mens ASN og N-Kay satt igjen oppe.

"Overnattet du hos N-Kay i natt?" spurte Kim S da de hadde lukket døren bak seg. "Ja, det ble så sent da vi spilte minecraft, så det var enklest sånn." "Er det sant at han sover uten bokser?" spurte Kim S lavt. "Ja," svarte BJ og rødmet svakt. Kim S så på han og stoppet opp. "Du rødmer! Jeg trodde du sa du ikke var forelsket i han lenger?" "Shh! Ikke så høyt! Jeg trodde ikke jeg var det heller, men så var vi på den hytteturen i sommer og jeg hadde helt glemt hvor fin kroppen hans er! Og smilet hans? Har du lagt merke til smilet hans?" BJ sukket drømmende. Kim S slo til armen hans, "Stopp! Hva med hun jenta du holdt på med?" Spurte han. "Næh, hun var ikke helt min type," sa BJ. "Ikke helt din type kjønn tror jeg vi sier," Sa Kim S og lo.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now