50

24 3 0
                                    

N-Kay og Kim S dro en tur på besøk til ASN på sykehuset. Det var bare noen få dager igjen til han fikk svar på om han noensinne kunne skrrte igjen, og alle guttene kjente på nervøsiteten. BJ kom også etter hvert og de fire guttene satt bare og snakket, og ASN fortalte at han hadde en ide til en sang. «Den handler om banan. Så ikke sant, det starter med at Kim S sier «har du banan?» også kommer det masse ekko-lyd av «banan banan banan banan» også skriker N-Kay «SELVFØLGELIG HAR JEG BANAN» samtidig som jeg skrrter, også starter det første refrenget.» Guttene nikket ivrig i mens han fortalte, dette var en bra greie, en virkelig god ide. Det bFc var ment til å være. Om bare stemmebåndet til ASN ble bra igjen.

Da de kom ut av rommet til ASN møtte de på Martin og Adam, Martin hadde nemlig fått et kommunistflagg i hodet og måtte sy 6,9 sting. Kim S skyndte seg å gå, redd for at Adam skulle nevne klovneskolen for de andre. N-Kay fulgte også etter Kim S, men BJ ble igjen. «Har dere hørt noe fra Rebekka?» spurte han. Selv hadde han ikke hørt fra henne siden hun stormet ut av rommet hans kvelden før, og han turte ikke ta kontakt. «Nei? Har det skjedd noe?» spurte Adam. «Nei», svarte BJ og gikk før se stilte flere spørsmål, i mens Martin mumlet et eller annet om Karl Marx.

Kom Rebekka til å tilgi han? Kom hun til å ta kontakt? Hva skulle han gjøre for å vinne henne tilbake? Han måtte gjøre noe stort.

Da Kim S kom hjem rakk han bare akkurat å lese gjennom notatene sine fra dagen før før han måtte dra til klovneskolen igjen, og han gledet seg utrolig mye. Han var en av de første som kom og satte seg ned på første rad. I dag var den første halvdelen teori også kom praksis, da skulle de øve på overdrevne ansiktsuttrykk og bevegelser, siden dette er veldig viktig i klovne-kunsten.

Etterpå spurte Bole Dole om Kim S kunne bli igjen litt. «Du er utrolig flink», startet Bole Dole med «jeg er virkelig imponert! Har du drevet med klovneri før?» Kim S ristet på hodet, nesten i sjokk over skrytet. «Nei, jeg har aldri drevet med noe lignende. Jeg er egentlig K-pop artist», sa han. Bole Dole smilte annerkjennende «du har et virkelig talent, var jeg deg hadde jeg kuttet ut musikken og satset på dette. Jeg kan få deg inn på Barnets Klovneakademi i T-Town etter dette om du har lyst.» Kim S lyste opp. Barnets Klovneakademi var utrolig berømt, det ble startet opp av en steinerskoleelev for mange år siden, og vsr fortsatt et av de mest prestisjefylte klovneakademiene i verden. «Det hadde vært utrolig gøy! Jeg må nok tenke litt på det da», sa han, han visste jo enda ikke hva som kom til å skje med bFc. «Det er helt forståelig», sa Bole Dole.

Love drama - bFc fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang