27

22 2 0
                                    

Neste morgen møttes alle guttene i bFc-studioet, med et forbud mot kjærester. Dette var noe N-Kay var veldig glad for, men BJ var redd det kom til å bli vanskeligere å være rundt N-Kay når han ikke hadde Rebekka til å distrahere seg.

«Vi må finne ut hva vi skal gjøre med strippestanga», sa Metro Cornin. «Vi kan jo bare la den være da», sa Lil Sami «det er litt stress å ta den ned.» «Skal vi ikke levere den tilbake til Helles Himmel?» spurte Owolav og guttene bare trakk på skuldrene.

Etter en HEFTIG debatt bestemte de seg for å beholde den, den var tross alt en ganske god damemagnet og enhver fest ble bedre med en strippestang.

«Hva ønsker dere dere til jul da, gutta?» spurte Drunkybeatz, høytiden begynte jo ish å nerme seg bittelitt. «En sokk,» svarte BJ. «So-..sokk? :"((» spurte N-Kay. «Ja bro» sa BJ og alle gjorde en FELLESDAB. Bortsett fra Lil Sami. Fordi han ikke fulgte med. Kim S kastet en pute på han «sævv» sa han og alle guttene så på hverandre. «Ånei», hvisket Owolav. De hadde gjort det igjen. Det kom til å komme.

Og som forutsett, som hver gang. Gjennom alle veggene, dørene, vinduene og i huset kunne de høre det runge. Stemmene etter de for lengst glemte englene:

SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV SKÆVV

Etter 69 intense minutter roet det endelig ned, men guttene ble liggende på gulvet i fosterstilling en god stund til å rugge frem og tilbake før de hadde en stor gruppeklem der de gråt litt for å komme seg gjennom den vanskelige hendelsen sammen.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now