63

19 4 0
                                    

ASN og Kim S slo følge hjem etter møtet, de visste ikke helt hva de skulle si, begge hadde stemt ja til å avslutte gruppa. "Det føles rart", sa ASN og Kim S nikket "Det har vært noen bra år", sa han. "Jeg har noe jeg må fortelle deg", sa plutselig ASN "jeg også", sa Kim S "men du først." ASN trakk pusten, og svelget, og kremtet. Dette var vanskeligere enn han trodde, men så var det også første gang han sa det til noen. "Jeg tror jeg er jente", sa han. Kim S stoppet "hæ?" "Jeg tror jeg er jente", gjentok ASN "Jeg har tenkt på det en stund nå i mens jeg lå på sykehuset, og jeg tror jeg er jente." Han visste ikke hva mer han skulle si, og bekymret seg litt for Kim S sin reaksjon. Kim S overrasket han og ga han en klem. "Da er jeg veldig glad på dine vegne for at du har funnet det ut", sa han, og ASN fikk tårer i øynene, tenk at vennen var så støttende. De klemte en liten stund før de gikk videre. 

"Min ting virker fryktelig kjedelig nå da", sa Kim S og ASN lo. "Bare fortell", sa han. "Vel, jeg har meldt meg på klovneskole, og jeg tenker å dra videre på Barnets Klovneakademi i T-Town og bli proffesjonell klovn. Kanskje VIP-klovn innen slutten av året." Kim S lyste opp i mens han snakket, og ASN kunne se lidenskapen glitre i øynene hans. "Så gøy!" sa han, og skulle absolutt ikke være mindre støttende enn vennen hadde vært "Jeg tror du kommer til å klare det kjempebra!" Kim S fortsatte å snakke om klovnehierarkiet resten av veien i mens ASN hørte interessert på og stilte spørsmål. 

Da de kom til huset til Kim S snudde han seg mot ASN. "Det har vært utrolig godt å snakke med deg om dette", sa han, det hadde vært slitsomt å holde det hemmelig for alle. "Enig, takk for at du fortalte meg det og for at du var så støttende", svarte ASN. "Se på oss da", sa Kim S "holder allerede på å finne ut av våre egne liv." ASN nikket og de to guttene smilte til hverandre. Kanskje det virkelig var for det beste at bFc ble avsluttet. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now