Fuck fuck fuck fuck. Hva hadde han gjort? Solen hadde så vidt stått opp utenfor vinduet og BJ lå i sengen til N-Kay. N-Kay lå ved siden av ham og sov fortsatt. Begge hadde kunne på bokser, de hadde heldigvis ikke gått hele veien i går, likevel kjente han det kilte i magen da han tenkte på hvordan han hadde sugd N-Kay og de hadde runket hverandre og han hadde kysset det nakne brystet til N-Kay. Nei! Han måtte ikke tenke sånn! Det som hadde skjedd var galt og syndig, og han hadde kjæreste. Tisselur! Hva ville Rebekka si? Ville hun tilgi han? Var det mulig?
Hvordan hadde han klart å glemme Rebekka så fullstendig kvelden før? Men nå da han så på N-Kay igjen var det ikke rart, han var så nydelig der han lå. Kanskje BJ og N-Kay var ment til å være sammen likevel? BJ ble liggende å se på N-Kay til han våknet. N-Kay åpnet endelig øynene og så rett inn i ansiktet til BJ "fandens melkebøtte" sa han og sukket. BJ visste ikke hva han hadde forventet, men det var fortsatt vondt at N-Kay så ut til å angre så mye med en gang. "Jeg burde dra hjem", sa BJ og reiste seg opp. N-Kay nikket bare fra sengen. "Dette var bare en engangsgreie" sa han da BJ hadde kledd på seg, og BJ nikket. BJ var halvveis ut døren da han kom på noe og snudde seg mot N-Kay igjen "har du noen gang hatt følelser for meg?" og N-Kay ristet på hodet "nei".
N-Kay ble liggende å se i taket, sint på seg selv. Både fordi han hadde hooket med en gutt, og fordi denne gutten var BJ. BJ fortalte han at han var bifil og han reagerte med å kline med han for å så avvise han helt. Var han noe bedre enn Metro Cornin? N-Kay ville ikke tenke slik om seg selv, men var dette så forskjellig fra hva Metro Cornin hadde gjort mot han? Han hadde sett smerten i BJs øyne da han gikk og det stakk i hjertet å ha såret en så god person.
BJ gikk et lite stykke før han satte seg ned i veikanten og begynte å gråte. Det var fortsatt for tidlig til at noen andre var ute og det eneste som kunne høres var hulkene hans. Han følte seg som den eneste i hele verden. N-Kay ville aldri bli hans, uansett hvor høyt han elsket ham. "Almost", hvisket han for seg selv.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...