"Vi må snakke" han trykte send. BJ kjente hjertet banke i brystet i mens han ventet på svar. "Hvorfor?" svarte N-Kay. "Fordi. Kom til Hellekroa." BJ sendte meldingen og så mot døren. Han hadde allerede vært der inne i en halvtime og prøvd å samle nok mot til å sende melding til N-Kay. "Skal du ha noe eller?" spurte han som jobbet der. "Et glass vann?" spurte BJ "Skal du ha noe mer enn det?" spurte Hellekro-mannen, tydeligvis ikke fornøyd. "En cola?" sa BJ spørrende og mannen nikket og gikk.
Etter 10 minutter kom N-Kay inn døra og satte seg med BJ. Selv nå i mens BJ fortsatt var så såret og nervøs var N-Kay utrolig deilig, og minnene fra kvelden før fikk han til å rødme. "Hva skjer med oss nå?" spurte han. "Det skjer ingenting BJ", sa N-Kay og så i bakken. "Jeg hadde elsket å være sammen med deg, men du er sammen med Rebekka og jeg vet ikke hva jeg vil. Jeg vil ikke være homofil, og..." han tok en pause og så så vidt opp på BJ før han så ned i bakken igjen "jeg har kanskje noen sommerfugler i magen, men jeg er ikke forelsket i deg. Og jeg må fortsatt komme over Me-... noen andre." BJ nikket "Jeg forstår" svarte han, og var egentlig ganske lettet. Rebekka var så utrolig fantastisk, han håpet han ikke hadde mistet henne. "Vi er fortsatt venner?" spurte N-Kay, redd for å miste BJ også. "Selvfølgelig", svarte BJ og de ga hverandre en klem før BJ gikk hjem igjen. Uten å drikke colaen sin såklart. "Bojan er ubrukelig", mumlet Hellekro-mannen.
BJ visste at han måtte snakke med Rebekka, og han måtte fikse dette. Han ville ikke miste henne, men nå trengte han en pause, også kunne han snakke med henne i morgen. I stedet satte han seg foran speilet og sminket seg som Bojana. Det var så godt med en pause, å skru av verden og skru på Bojana. Hun var et fristed.
"Heisa vloggeeeeeen" sa han med et stort smil og flagret med øyevippene til kamera "i dag skal vi snakke litt om verden! For hvem elsker vel ikke verden liksom? Jeg elsker i hvert fall verden skikkelig mye og derfor skal jeg nå synge en sang for deree". Bojana tok frem blokkfløyta si og spilte en tone før han begynte å synge "kjære søte lille verden, ikke kok nå opp. Du snurrer rundt så fort så fort jeg må nok snart si stopp. Dagene suser forbi og tiden går så fort, vær så snill du søte verden, jeg gir nesten opp", han blåste en siste tone i blokkfløyten sin før han avsluttet videoen med et slengkyss til alle sine #søtesmå.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love drama - bFc fanfiction
Fiksi PenggemarDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...