26

29 2 0
                                    

Da Owolav kom inn til Lil Sami, Kim S og ASN drev de å fortalte om festen, og all strippingen. ASN svettet litt ut av øynene fordi han ikke hadde kunnet være med på festen. «Den er kjip lissom yo dude, swag», sa Lil Sami og klappet ASN litt på hodet. «Yas dude, rippert lissom yo», medgikk Kim S. ASN tørket bort tå- svetten og smilte til boisa. «Takk dudes, sykt fett lissom, men YOLO dere må karpe diem lissom yo.» Guttene nikket og Owolav sa «men snart er du ute av sykehuset igjen! Ikke sant?» ASN nikket «de tror de får svaret på den siste undersøkelsen av halsen min innen en uke.»

De ble værende å småprate en liten stund til før alle øye-svettet litt under avskjeden og dro hjem til sitt.

ASN skulle akkurat til å spille litt 2048 da han fikk en melding fra N-Kay «hey waddup bro, erru hypp på å bli skækk eller?» ASN smilte litt og svarte «yas swaggert altså» de sendte noen kule selfies med solbriller fordi de er RASKE YO og erklærte sin kjærlighet for sexy bitches og makrame.

N-Kay sluttet å svare etter liten stund fordi ASN var en lame kiddo og den lame kiddoen bestemte seg for å spille litt Hay Day. Dessverre var alle kyrne hans døde av overvekt og etter en lang og sørgelig begravelae var ASN så utslitt av all øye-svettingingen at han sovnet i mens han hørte på shake it off, som var blitt favorittsangen hans.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now