34

18 1 0
                                    

Etter en god stund kunne BJ endelig se N-kay komme inn, og han skyndte seg over gulvet mot han, før han innså at han måtte virke casual. Han tok hendene i lommene og gikk fram mot N-Kay. «Halla brosjan», sa han og N-Kay hevet øyenbrynene «hei?» sa han spørrende. BJ tok fort hendene ut av lommene og prøvde å se normal ut «hvordan går det?» spurte han. «Bra», svarte N-Kay og trakk på skuldrene «skal vi drikke?» og det gjorde de.

Rebekka var med Johanne hele kvelden, de ville ikke drikke for mye for de ville huske hvordan båten så ut i morgen også, men de hadde det gøy og danset med Kim S og Lil Sami.

BJ og N-Kay drakk derimot masse. BJ drakk selvfølgelig bare vann, men N-Kay slurpet i seg glass på glass med vodka blandet med melk. Likevel holdt han en slags kontroll på hvor mye han drakk.

Dette gjorde ikke Owolav. Owolav savnet julebrus så uendelig mye, og han hadde lett og lett, men ikke funnet noe som kunne fylle tomrommet i hjerte sitt. Så derfor fylte han det med alkohol. Masse alkohol. Innen klokken 11 danset han på bordet og innen 12 gjorde han det i bare bokser. Metro Cornin og Jan prøvde å få han til å kle på seg, men han var alt for drita til å få noe fornuftig ut av. «SETT PÅ BABY SHARK» skrek han ut fra bordet og man kunne høre Joahnne hyle fra den andre siden av rommet «JAAAAA!» og slik ble det.

Det ble spilt baby shark på repeat, opp og i mente, resten av kvelden og ingen turte skru det av for da fikk de Johanne og Owolav etter seg.

Etter et par timer med baby shark var N-Kay blitt ganske lei «skal vi stikke?» spurte han BJ og BJ sendte bare en rask melding til Johanne før de gikk.

N-Kay gikk av seg det meste av rusen på tiden det tok å komme hjem til han, og var relativt esviske da han og BJ kom frem og satte seg for å spille minecraft.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now