BJ inviterte selvfølgelig Rebekka, og ba henne ta med seg vennene sine, og en halvtime senere ringte det på døren, og Rebekka og noen flere folk kom inn. Kim S og N-Kay ble litt paffe, de hadde ikke tenkt over at BJ kunne invitere noen andre enn de andre boisa. Kim S vinket og sa «hei», som man jo gjør i slike sammenhenger, i mens N-Kay gikk frem og håndhilste på alle sammen. For en snik, tenkte Kim S, nå lærer han seg alle navnene. Rebekka hadde med seg Johanne, Adam, Solveig og Martin og de var alle veldig klare for å se Mean Girls.
Kim S så at BJ og Rebekka satte seg ved siden av hverandre i sofaen, og hadde egentlig tenkt å følge mer med på dem. Dette gikk altså ikke. «Hallo der.» sa Adam til Kim S og satte seg ved siden av han. «Hei», sa Kim S. «Hvorden går det med deg da?» spurte Adam med et flørtete smil og studerte Kim S. «Jeg er hetero», buste Kim S ut med. «Gratulerer!» sa Adam med et stort smil, «det gjør meg alltid like glad når noen kommer ut av skapet som hetero. Jeg har faktisk laget et dikt om det.»
Selv er jeg ikke hetero
Det tror jeg nok du så
Gutter er min lidenskap
Og penis gir meg ståJa jeg liker menn
Det har jeg ikke hemmeligholdt
Det gir meg ingen skam
Min legning har jeg håndholdtMen for noen er det værre
Å komme ut av skapet
Å innrømme hvem de liker
Og bli med i fellesskapetFor tenk å like jenter
Vagina, bryst og lår
Ingen skarpe kanter?
Jeg nesten frysninger fårMen hver en gutt og mann
Som innrømmer sine lyster
Som ut til alle roper
JEG VIL KLEMME BRYSTERDe gir meg ro i sjelen
Og jeg føler meg så nær
Alle de som tørr
Å innrømme hvem de erKim S ble sittende å stirre på Adam en god stund, og det var helt stille i rommet. Til slutt snudde han seg mot resten, som også hadd fulgt med på dikt-deklamasjonen. «Skal vi sette på filmen?»
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...