69

31 4 8
                                    

BJ og Rebekka skulle ha bryllupet i sommerferien, men begynte straks de kom hjem å sende ut invitasjoner til alle de kjente. «Skal vi ikke få 69 barn da?!» spurte Rebekka en dag se satt i sofaen hjemme hos BJ og så på TV. «Eehhhh, kanskje ikke så mange», sa BJ «jeg tror to er nok.» Rebekka trakk på skuldrene «vi diskuterer det en annen gang», sa hun og BJ skjønte at han allerede hadde tapt diskusjonen.

ASN begynte rask å på overgangen sin, og det tok ikke mange ukene før Adrina var den hotteste baben i Kragerø. Hun visste ikke helt hva hun skulle gjøre nå som hun ikke hadde bFc, men pornofilmene hennes solgte godt nok til at hun kunne leve på det i en god stund.

Kim S fullførte klovneskolen med toppkarakter i alle fag, og flyttet til T-Town for å bynne på klovneakademiet. Han la rask musikken bak seg og hadde ikke tid til damer lenger. Adam begynte også på klovneakademiet og de bodde i en leilighet sammen der de kranglet om kjøleskapsplass og støvsuget annenhver uke. Fred Børre forelsket seg i hamsteret til Adam og de fikk 420 barn.

Lil Sami brukte lang tid på å sørge over bFc før han fant ut at han trengte en utdanning. Han tok et nettstudium i servietthistorie, og etter to uker skjøt karrieren fart, og han dro på tour over hele Finnmark og viste frem serviettsamlingen sin.

Drunkybeatz gjorde atter en gang et navneskifte, denne gangen til Drunkydikt, og begynte å fremføre egenskrevne dikt på Hellekroa hver kveld klokken 7. «Ida var her. Så var hun der. Over mo og fjell. Dab.» Ida var ei enøyd jente som hadde begynt å jobbe på Hellekroa, og Drunkydikt hadde bestemt seg for å gifte seg med henne.

Metro Cornin og Jan hadde det mye bedre sammen etter at N-Kay flyttet, og Metro Cornin ville fortsette med musikk. Han var nå blitt en visesanger som reiste fra Bamle til Bø for å holde konserter for døve barn.

Owolav og Johanne møttes ofte, og de andre så hva som skjedde mellom dem, men de tok det sakte. Ingen av dem hadde vært i et forhold før, men Owolav var klar til å gi henne verden. Han tok henne med på en spontantur til Nederland, og på en kanalbåt etter en lang sykkeltur kysset de for første gang. 

De hadde ikke trodd det, men livet bevegde seg videre, og mye var som normalt. Det var kaldt i Helle Sentrum, Bojana var fortsatt den beste vloggeren, Drunkyboat hadde fortsatt de beste festene, pastadusjer var fortsatt en dårlig ide og livet uten bFc var fortsatt skrrtastisk. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now