68

17 5 2
                                    

I USA ble N-Kay fort berømt, og i løpet av to uker var det ingen som ikke visste hvem den tidligere k-pop stjernen var. Han hadde holdt konserter nesten hver dag siden han kom, og det var utmattende, men utrolig gøy. I starten hadde det vært ensomt uten resten av guttene til å støtte seg på, men nå hadde han blitt kjent med Bro, Bruh og Breh som bodde i leiligheten ovenfor hans. De var dataspillutviklere og snusbrukere, og alltid klar for et Harry Potter maraton.

I kveld skulle han på The Tonight Show starring Jimmy Fallon. Han var en brødsmule nervøs, men gledet seg likevel. Han sto like bak scenen da Jimmy Fallen introduserte han. «I dag skal jeg ønske velkommen en stigende stjerne her i Amerika, velkommen til N-Kay fra HELLE SENTRUM!» han kunne høre jubel fra publikum i mens han gikk inn og smilte. Det var noen jenter på første rad med «JEG ELSKER DEG N-KAY» skrevet på norsk på t-skjortene sine. «Heiheiheihei!» sa han da han satte seg. «Oioioi du har noen fans her ja», sa Jimmy Fallon og nikket mot jentene på første rad «hvordan går det med kjærligheten da? Er det noen spesielle?» «Nei det er det nok ikke», svarte N-Kay, til full jubel fra jentene i publikum, «jeg har satt kjærligheten litt på pause i mens jeg fokuserer på musikken.» Det kom skuffede tilrop fra publikum. De snakket litt om hva han skulle gjøre framover før de gikk over til Musical Impressions. Først sang han The Sette Song som en romantisk ballade, også sang han We Are Never Ever Getting Back Together som punkrock, og avsluttet med Powerseg som gospel.

På slutten av intervjuet kom Supreme inn, og vise frem lefsa si. «Hei jeg har kjøpt en lefse, kan jeg få smake på din?» sa han til N-Kay, som avviste han ganske brutalt «ouch» sa Supreme. «Grin da», svarte N-Kay.

Livet til N-Kay hadde faktisk blitt en drøm som gikk i oppfyllelse, med musikklaging, konserter, fester, og også noen merkelige muskelstramninger, men det går fint.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now