Kim S våknet på dekket på Drunkyboat med armen rundt ei jente han tror het Solveig. Og han hadde fått en åpenbaring. Han kastet Solveig fra seg og spratt opp. Solveig så opp en brødsmule omtåket "hva skjer?" spurte hun, men Kim S hysjet på henne "Jeg har fått en åpenbaring!" ropte han og løp ned i båten for å hente mobilen sin før han løp hele veien hjem, så oppildnet av iden sin at han ikke la merke til at han løp rett forbi BJ som satt ved veien og gråt. Det eneste BJ hørte var en heftig "SKRRRRRRT" i det Kim S raste forbi ham.
Kim S slo opp døren i huset sitt. Eller hus er kanskje å ta i, Kim S bodde nemlig i en trehytte i hagen til foreldrene sine. Denne trehytten hadde han bygget helt selv med sine heftige speiderskills fra den tiden da han var med i norges mesterskapet i speiding. Men han slo ihvertfall opp døra etter å ha klatret opp stigen og danset rundt i stua si. "Jeg har fått en åpenbaring!" ropte han til skilpadda si som satt på stolen sin på kjøkkenet og leste i avisen. Fred Børre så spørrende opp på ham. "Jeg skal bli en klovn!" Fred Børre la fra seg avisen og skakket på hodet. "Det er perfekt for meg! Jeg tror jeg alltid har hatt en hemmelig drøm om det, og jeg bare innså nå at jeg endelig har tid til å leve det ut!" Han fortsatte å danse rundt i mens han snakket "Nå som gruppas fremtid er så usikker og ASN er på sykehuset og kanskje aldri kan skrrte igjen må jeg begynne å tenke på hva jeg skal gjøre etter bFc, jeg må ha en plan B! Og jeg vet endelig hva det er! Jeg skal bli en klovn!"
Han danset rundt videre og tok frem datamaskinen sin for å melde seg på klovneskole. Det var en i Kragerø som hadde 4 timer 6 dager i uka. Det var perfekt! Han ville nærmest være en utlært klovn om 2 måneder og kunne dra å studere videre i England for å bli profesjonell! Han så skilpadden rett inn i øynene og trykket på påmeldingsknappen. "Nå starter eventyret."
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...