22

37 1 0
                                    

På festen var det allsang med I knew you were trouble da N-Kay, Kim S, Drunkybeatz og Johanne kom tilbake med strippestangen. De hadde selvfølgelig også stjålet drikke fra Helles himmel, og var nå meget lite oppegående, derfor var det Owolav som først merket at N-Kay bare hadde på seg bokser. "N-Kay? Hvor er klærne dine?" spurte han og N-Kay så sjokkert nedover kroppen sin, som om han først nå merket at han ikke hadde på seg klær. Han så opp på Owolav igjen "Jeg vet ikke :O" svarte han og Owolav reiste seg opp og førte N-Kay med seg bort til sofaen og satte han ned i mens resten fortsatt å synge. "Jeg tror du drikker dette resten av kvelden", sa han og ga N-Kay julebrusflasken sin.

"Han glemte sikkert igjen klærne sine på nattklubben" sa Kim S til Owolav og Owolav sukket tungt. Det var en sånn kveld da. Han bestemte seg for at det ikke var hans ansvar, og gikk og hentet seg en ny flaske julebrus.

Da han kom tilbake hadde Johanne satt seg i sofaen med N-Kay og han hadde armen rundt henne i mens han fortalte om et eller annet. Han virket ikke det minste påvirket av å ikke ha på seg klær, eller kanskje han ikke merket det. Det var vanskelig å si. Johanne virket heller ikke spesielt påvirket av det, men hun var ikke akkurat helt esviske hun heller.

Kim S og Drunkybeatz hadde satt i gang å montere opp strippestangen midt i studiodet. "Tror dere ikke den blir i veien senere?" spurte Metro Cornin som kom bort med Jan, "Ta deg et glass vann, kjerring" svarte Drunkybeatz, Metro Cornin annerkjente nederlaget og han og Jan gikk og la seg ned på en sofa for å kline.

"NÅ BLIR DET SHOW FOLKENS!" ropte Drunkybeatz og folk satte seg i en ring rundt strippestangen, Twerk On My Skrrt ble satt på og folk begynte å klappe i det BJ gikk inn i ringen. De fleste hadde bare hørt rykter, historier, myter og fabler om BJs stripping. Noen sa den var utrolig, noen sa den var magisk, noen sa de ble frelst av å se på og uansett om man trodde på ryktene eller ikke så fulgte alle spent med i det BJ tok av seg genseren og stilte seg opp ved stangen.

Det er umulig å forklare de fantastiske kreftene som var i sving da BJ startet showet sitt, det var som om SKRRT-gudens ånd hadde forvandlet hele rommet til en oase, alle følte fullstendig fred, men samtidig var det en spenning i luften, og man kunne kjenne det sitre kjennom hele kroppen. Det var som om dansen var magisk og publikummet var trollbundet.

Da han var ferdig var det ingen som kunne si om det hadde gått 69 sekunder, 69 minutter eller 69 timer. Det var som om alle våknet fra en transe og luften begynte å bevege seg igjen. En slik fantastisk applaus har aldri noen stripper fått før, og det var ikke en eneste slapp penis i rommet.

Så var det tid for at andre skulle få prøve seg, You Sweat Girl Mine var neste sang og Lil Sami snublet fram til stangen, snurret rundt og falt på rompa.

Kim S klatret til toppen av stanga, tok av seg T-skjorta og fikk full applaus og jubel i mens han sklei ned med et ben og en arm rundt stanga.

Adam gjorde noen meget sexy dansetrinn, svingte seg rundt stanga noen ganger, blunket til Kim S og gikk og satte seg igjen. 

Drunkybeatz dabbet noen ganger og snurret litt rundt på stangen før han forsvant inn på do med ei jente.

Owolav ble dyttet inn i ringen, gikk fram til strippestanga, hilste på den og flosset litt før han fikk full jubel og gikk tilbake til sofaen sin.

Metro Cornin hadde i hemmelighet tatt strippetimer hos BJ i noen uker og gjorde en ganske sexy striptease som fikk N-Kays pikk til å stivne helt. Plutselig merket han at han kunne hadde på seg bokser, og han forsvant inn på do for å få bort boneren i mens Metro Cornin gjorde ferdig showet sitt.

Da han kom tilbake hadde Olin og Jakub en pardans foran strippestangen før de byttet på og snurrerundtogoppnedogsånn i mens den andre flosset.

Etterpå var det jentenes tur, det er dessverre litt vanskelig for meg å gi en god oppsummering på hva som skjedde da, for de guttene som var homo fulgte ikke med, og de som var bi/hetero tenkte ikke helt med riktig hode på det tidspunktet. Det jeg kan love er at det var meget sexy og Rebekka og BJ tok seg en tur inn på do etterpå (bare for å kline så klart, ingen ukristelige begivenheter fant sted).

Etter dette skulle man tro at det begynte å bli så sent at festen begynte å roe ned, men neida. Nå var alle så gira at musikken ble bare skrudd enda høyere, alkoholinntaket økte betraktelig og plutselig var det ikke bare N-Kay som kun hadde på bokser. Lil Sami, Drunkybeatz og Kim S og Jan hadde også fått i seg nok alkohol til å kaste klærne, og det startet en sumokamp på gulvet. Denne var det Jan som vandt ved å spenne bein på de andre og de klarte ikke å reise seg opp igjen.

N-Kay danset nå med Johanne, som virket helt likegyldig til flørtingen hans, eller kanskje hun faktisk ikke fikk det med seg? N-Kay var ikke akkurat den beste på å flørte og innså at han måtte «step up the game» og bestemte seg for å ta et av sjekketriksene fra Metro Cornins flørte-biben. «Jeg er ikke full, bare beruset av deg», sa han og Johanne lo høyt «det kan diskuteres du», svarte hun.

Det skulle gå enda en time før de første begynte å dra, Metro Cornin og Jan takket for kvelden rundt halv tre og etter dette begynte folk sakte, men sikkert å dra eller sovne på gulvet, sofaen og i dusjen.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now