60

29 4 4
                                    

På ettermiddagen møttes alle guttene i studioet for å ha et bFc-møte om gruppens framtid. Nå hadde de alle fått litt tid til å finne ut hva de tenkte, ikke bare om gruppens framtid, men sin egen. Det var en alvorlig stemning, og det var vanskelig å vite hva de andre tenkte. Lil Sami var nervøs. Han ville ikke at gruppen skulle splittes, i så fall måtte han bruke all tiden sin på serviettsamlingen sin, og det var grenser for hvor gøy det var.

«Hvordan skal vi gjøre dette?» spurte Owolav, ingen tok ordet. «Noen som har noen meninger om hva vi skal gjøre med gruppa?» spurte han videre. Lil Sami var den første som snakket, «Det er to muligheter vi har nå. Enten kan vi avlsutte bFc, eller så kan vi fortsette uten skrrt. Jeg synes vi skal fortsette.» Ingen sa noe på en stund før ASN kremtet «jeg ser ingen grunn for meg til å fortsette i bFc når jeg ikke kan skrrte.» Ingen sa noe til dette heller, for uten skrrt var ikke ASN verdt noe i bFc (no offence).

Til slutt ble de enige om å stemme over det uten å si noe mer om det. «Hvem er for å avslutte bFc?» spurte Owolav, og ASN, Kim S, N-Kay, Metro Cornin og Drunkybeatz rakk opp handa. «Hvem er i mot?» spurte Owolav, Lil Sami, BJ og Owolav rakk opp handa. «Ja. Da er det bestemt. bFc er nedlagt.» sa Owolav.

«Jeg har noe jeg må fortelle dere», sa N-Kay og reiste seg opp «jeg ville vente til det var bestemt om vi skulle fortsette eller ikke. Jeg har fått tilbud om kontrakt fra et plateselskap i New York, solokarriere. Jeg har tenkt å takke ja.» BJ og Metro Cornin satt stille, i sjokk, i mens de andre guttene begynte å gratulere og klemme han. De bestemte seg for å ha en avskjedsfest for N-Kay før han reiste om noen få dager. De begynte å dra hjem, men Metro Cornin ble igjen.

«Drar du virkelig?» spurte han og N-Kay nikket. «Jeg reiser snart, fordi jeg må gjøre det som er best for meg, det vil gå bra med deg. Jeg må gå videre og være den jeg er, jeg hører ikke til her, jeg håper du forstår. Vi finner kanskje plassen vår i verden en dag, men for nå må jeg gå min egen vei.» N-Kay gikk før Metro Cornin fikk sagt noe mer. Det var vanskelig å gå i fra han, men følelsene hans for Metro Cornin begynte sakte å forsvinne, og det var enklere slik. Metro Cornin sto igjen med tårer i øynene, kanskje en del av han alltid ville elske N-Kay.

Love drama - bFc fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora