"Det har vært noen syke år da", sa Metro Cornin. "Ja absolutt", sa N-Kay. Alle guttene satt i sofaen i bFc-studioet, om en time startet festen. Det var rart å kalle det en fest, for det var jo en avslutning, men de ville avslutte bFc riktig: med et smell. Også var det også en avskjedsfest for N-Kay som skulle reise til New York dagen etter, og alle guttene vile vise at de støttet han 100%. "Husker dere da vi hadde konsert med Jahn Teigen?" spurte ASN, "åååå det var gode tider det", sa Lil Sami. "Jahn Teigen er litt deilig egentlig", sa Drunkybeatz og N-Kay og Kim S på hverandre, og tenkte på fanficen. "Husker dere da vi vant Melodi Grand Prix Junior?" sa Lil Sami og guttene lo. Det hadde virkelig vært noen fantastiske år, med fester, jenter, gutter, musikk, vennskap. "Jeg kommer til å savne det skikkelig", sa Owolav og de andre nikket. Det føltes skikkelig rart.
Festen var helt skrrtastisk, de inviterte kun sine nærmeste (som likevel var 69 stykker), og alle flokket seg rundt N-Kay for å si hade, og de krevde en siste bFc konsert. Aldri før hadde The Sette Song frambrakt så mange tårer. N-Kay klarte nesten ikke å synge Powerseg, det ble for sterkt for han, og da han sang "ridderne i rosa er tilbake nok en gang" brast stemmen hans, og Metro Cornin hjalp han gjennom resten av refrenget.
De var oppe halve natta, med julebrus til Owolav, mjød til ASN, vin til Kim S, og pæresaft til BJ. Drunkybeatz og N-Kay holdt seg til cider, denne festen skulle ikke ta av, den skulle huskes av helt andre grunner. Johanne og Rebekka klemte N-Kay farvel da de dro i 3-tiden, og Owolav fulgte Johanne hjem. Adam, Martin og Arne var de neste som dro, og Jan og Metro Cornin fulgte tett på. ASN og Lil Sami dro halv 4 med de fleste av gjestene, og det var BJ, N-Kay og Drunkybeatz som satt igjen.
"Det har virkelig vært et eventyr", sa N-Kay, og de to andre nikket. "Ditt neste eventyr starter nå da", sa BJ "mitt også", sa Drunkybeatz. "Hva skal du?" spurte N-Kay. "Gifte meg." "Du kødder?" sa N-Kay. "Nope, jeg er klar for å finne den rette. Letingen begynner i morgen." BJ ristet på hode "du er sprø", sa han "selv om jeg også kunne tenkt meg å gifte meg."
Til slutt gikk de også hver til sist, smertelig klar over at de ikke ville se N-Kay igjen før han dro, og de ante ikke når han ville komme tilbake igjen.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...