Kim S, BJ og N-Kay skulle besøke ASN på sykehuset. Det var tross alt de fire som var selve bFc, og nå som gruppa sto i fare var det naturlig å være sammen de fire, før ting eventuelt forandret seg.
De hadde ikke turt å snakke om hva som kom til å skje om ASN aldri kunne skrrte igjen, hadde ikke villet tenke på det. Men Kim S tenkte mye på det, N-Kay ville fortsatt bring the heat og han ville fortsatt prate masse shit, BJ sin stemme ville være like tragisk, men uten ASNs skrrts ville ikke bFc være bFc. Kim S hadde vært våken flere netter, og grått over muligheten for at bFc skulle forsvinne, og han hadde merket at ikke alle guttene brydde seg like mye. Drunkybeatz var fornøyd så lenge han fikk pule 69 Kragerøbabes i uka, og Lil Sami hadde tatt opp igjen serviett-samlingen sin. Metro Cornin og BJ var opptatte med kjærestene sine. Det var nesten så han og N-Kay var de eneste som tok det tungt. Til gjengjeld virket det som N-Kay taklet det enda værre enn han. Han var nesten ikke med de andre lenger, trakk seg unna og snakket lite. Kim S lurte på om det kunne være noe annet som plaget han, men han visste ikke hva det skulle vært.
ASN lyste opp da guttene kom inn, og de dabbet en liten hilsen. «Ok så jeg skulle spise frokost ikke sant fordi man må jo ha mat ikke sant også skulle jeg ta meg en brødskive ikke sant men så kom det en gammel dame med en rullestol og bare tok den og jeg bare hallo det var min brødskive men hun bare men jeg er sulten og jeg bare det er jeg også og hun bare men jeg er lam og jeg bare ok jeg er like sulten som deg selv om jeg ikke er lam faktisk trenger jeg mer mat enn det fordi jeg går faktisk rundt du gjør jo ingenting og hun bare tok fatet brødet lå på og kastet det på meg også knuste det da det traff meg fordi jeg er så barsk og jeg fikk et sår på arma og hun ble flyttet til en annen avdeling for et sinnemestringskurs og jeg må på empatiskole.» «hvafaen mann» sa N-Kay da ASN var ferdig med historien sin. «Det var fett dude», sa Kim S og nikket annerkjennende.
De fortalte litt om diverse ting som hadde skjedd før N-Kay sa han måtte dra. BJ og Kim S ble en liten stund til før de også dro, BJ skulle filme en ny del av vloggen (det fortalte han selvfølgelig ikke til de andre) og Kim S skulle hjem å gråte (han fortalte heller ikke dette). De sa hade og kysset lille ASN på pannen før de gikk.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...