Etter en stund satte N-Kay spillet på pause og snudde seg mot BJ. «Du vet før du ble sammen med Rebekka, da alle trodde du var gay?» spuret N-Kay. «Hæ? Hva? Nei? Jeg vet ikke det?» sa BJ forvirret. «Åja», svarte N-Kay «jeg var sikker på at du visste det.» BJ ristet på hodet, hadde alle skjønt at han likte gutter? N-Kay trakk på skuldrene «ihvertfall», fortsatte han «jeg lurte alltid på hva som ville skje hvis du likte en av oss andre gutta og fortalte det til personen. Om det kom til å bli masse drama og splittelse og sånn.»
BJ skjønte at det var et eller annet som hadde skjedd, han hadde trodd at grunnen til at N-Kay hadde vært så fjærn i det siste var fordi ASN lå på sykehuset og gruppas fremtid var i fare. Nå var han derimot ganske sikker på at det var noe annet som hadde skjedd. «Jeg tror det hadde variert etter hvem av dere det hadde vært,» svarte BJ og lurte på hvordan han skulle finne ut mer. «Ja det gjør vel det», sa N-Kay med et sukk.
«Hva er det som skjer?» spurte BJ da N-Kay ikke sa mer. «Nei ingenting.» BJ gløttet bort på N-Kay, han var fortsatt den fineste personen han kjente, han var fortsatt den talentfulle, smarte og kjekke gutten han hadde vært forelsket i i over et år. «Jeg liker gutter», sa BJ og N-Kay så opp. «Hva med Rebekka?» spurte han. «Jeg liker jenter også, men jeg har alltid vært tiltrukket av gutter også. Og jeg har vært forelsket i en av dere. Jeg er det fortsatt.» BJ kjente hjertet banke fort i brystet, Kim S hadde bare konfrontert han med det, dette var første gang han hadde innrømmet det og sagt det høyt.
«Jeg liker også gutter», sa N-Kay og BJ så sjokkert opp. Var han ikke hetero? Var ikke N-Kay hetero? De så på hverandre lenge før BJ lente seg over og gjorde det han hadde drømt om i mange måneder: kysset N-Kay.
Og N-Kay kysset tilbake, han trakk seg ikke unna. De falt bakover på sengen, BJ over N-Kay og kysset hverandre intenst og febrilsk, som om de prøvde å få tak i den kjærligheten begge lette etter. Den ene hånden til BJ strøk gjennom håret til N-Kay i mens den andre lå på halsen hans, N-Kay hadde en hånd i håret til BJ og den andre på ryggen hans. De kysset hverandre, rullet rundt, tok på hverandre og følte seg endelig fri, kunne endelig slippe ut følelsene sine og bare være med en gutt.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...