45

28 4 0
                                    

Neste morgen var BJ klar for å snakke med Rebekka. Eller, ikke klar, men så klar som han ville komme til å være. Han hadde sendt henne melding og spurt om hun ville komme bort. Om de gjorde det hos han var det enklere å gå når hun ville om hun skulle ønske det. BJ hadde aldri vært så nervøs, og han brukte morgenen på å be til Gud, XD-gudene og de glemte englene om at hun skulle tilgi han. 

Han hadde bestemt seg for å fortelle Rebekka hele sannheten med en gang, og ikke vente på at hun spurte. De skulle sette seg ned på sengen, og han skulle si at han hadde noe å fortelle henne og at han var veldig lei seg. Han skulle si at han hadde overnattet hos N-Kay natten før, at det var veldig sent og N-Kay hadde fortalt han at han var homofil og at de hadde kysset. Det hadde gått lengre enn det burde gå og han angret veldig mye. Det skulle han si, også burde han nok nevne at han var bifil. Grillede putevar! Hvorfor hadde han ikke fortalt henne tidligere at han var bifil? Plutselig ble det enda en løgn. 

BJ stressryddet rommet og hørte på Cold Like Helle Sentrum, en sang som alltid roet han ned. Hjertet hans banket fort og han svettet i hendene. Da klokken ble 11:11 ønsket han at hun skulle tilgi han, og 11:16 ringte det på døren. Han åpnet og der sto hun, like nydelig som alltid. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now