N-Kay ble sittende i Hellekroa og etter en stund kom Johanne inn. Hun gikk bare til disken og bestilte en pizza for å ta med seg. «Hei», sa N-Kay. «Hei», svarte hun med et smil. «Hva skal du?» spurte N-Kay. «Jeg tenkte egentlig bare å sette meg litt oppi skogen å gomle, skal du være med?» svarte hun. «Gjerne», svarte N-Kay. Maten hennes kom og de begynte å gå.
Johanne var pen, var hun ikke? Han hadde ikke tenkt over det, han tenkte sjeldent over utseendet til jenter, men nå når han prøvde så han at hun jo var pen. Det var teknisk sett en fin kombinasjon av attraktive trekk, og en hetero gutt (eller lesbisk jente) ville nok kalt henne sexy. Kanskje han kunne bli forelsket i Johanne? Han måtte i hvert fall prøve.
«Hvordan syntes du festen i går var?» spurte N-Kay. "Det var veldig gøy! Ikke at jeg husker så mye fra sent på kvelden, men det jeg husker var veldig gøy! Jeg tror jeg og Rebekka badet i sjøen sammen Lil Sami, også gikk vi og tok en tattovering! Se!" Hun dro opp ermet på genseren sin og viste frem en tattovering av Charlie på armen sin. "Den var veldig fin! Og veldig detaljert!" sa N-Kay imponert og så på kaninen.
De kom fram til en benk oppe i skogen og N-Kay satte seg ned med armen rundt Johanne. Pft, hvem trengte Metro Cornin? Eller BJ for den saks skyld, han skulle sjarmere Johanne i senk! "Hvis skjønnhet kommer innenfra... Da er du vrengt!" sa han og Johanne rødmet. "Slo du deg da du falt ned fra himmelen?" spurte Johanne "for ansiktet ditt ser helt fucka ut." Ouch, men det gikk bra. Et lite tilbakefall, men han skulle vinne henne, tenkte N-Kay. De beste jentene er jo de som er litt hard to get, ikke sant? Hvorfor var det først nå han innså hvor lite han visste om jenter?
De ble sittende å snakke ganske lenge om Charlie, det var visst ikke så mye annet hun var opptatt av, men det gikk bra. Hun var veldig søt da hun snakket om han, og kanskje han klarte å late som at han kjente noen sommerfugler i magen eller at han hadde lyst til å pule henne eller noe. Hvordan var man egentlig hetero? Kanskje eller bare latet som? Nei hallo, nå måtte han ta seg sammen å fokusere på det hun snakket om eller puppene hennes eller noe.
"Jeg må hjem nå", sa Johanne etter et par timers tid. "Kan jeg være med?" spurte N-Kay, mer selvsikker enn han egentlig følte seg. Ville han egentlig være med henne hjem? Nei nå måtte han ta seg sammen. Han var barsk, han var hetero, han var en damemagnet! Dette skulle gå bra. "Okei", svarte Johanne.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...