Drunkybeatz var veldig fornøyd med festen som hadde vært kvelden før, kanskje han burde ha fester i Drunkyboat oftere? Han hadde våknet da Kim S sprang ut av båten noen minutter tidligere og nå satt han og Lil Sami og spilte kort i mens Owolav mumlet om hvor vondt han hadde i hodet og hvor kvalm han var. "Jeg savner julebrus. Jeg savner virkelig julebrus" sa han "Jeg husker ingenting fra i går, hvorfor har jeg baby shark på hjernen? Og hvorfor har du en tattovering?"
Han så på Lil Sami. "Hv..hva?" Spurte Lil Sami "tattovering?" Drunkybeatz så på Lil Sami igjen og nå når han så etter det kunne han tydelig se en tattovering på halsen hans. Han lente ser nærmere og studerte den. "Hvorfor har du tattovert One Direction på halsen din? Og hvorfor er det en penis der?" spurte Drunkybeatz og Lil Sami fikk litt panikk og sprang inn på badet for å se seg i speilet. Der var det en tattovering ja. "Du er visst ikke den eneste som ikke husker alt fra i går", sa han til Owolav og Drunkybeatz begynte å le "dere er håpløse", sa han og tok av seg hetta. "Håret ditt er blått", sa Lil Sami helt alvorlig og Owolav brøt ut i latter da han så håret til Drunkybeatz, blått med rosa striper. "Faen da, ikke igjen" mumlet Drunkybeatz surt og tok på seg hetta igjen.
"Jeg tror jeg drar hjem og lar Ingeborg ta vare på meg, jeg", sa Owolav og bevegde seg sakte mot døren, utenfor sto allerede sjåføren hans med limoen for å kjøre han hjem. "Hva skal jeg gjøre med tattoveringen?" spurte Lil Sami, for trøtt til å ha fullstendig panikk enda. "Ta en selfie?" spurte Drunkybeatz også tok de en rask photoshoot sammen med håret til Drunkybeatz og tattoveringen til Lil Sami.
"Tror du det er de glemte englenes forbannelse?" spurte Lil Sami i det han så at han hadde en XD tattovering på overarmen. Lil Sami hadde aldri sett Drunkybeatz så alvorlig som da han nikket "ja egentlig.. men jeg skjønner ikke hvorfor du skal straffes. De fortalte i hvert fall BJ om hvorfor.. før de.. du vet.. ble glemt.." De ble sittende i stillhet til minnet om englene igjen var gjemt bak i hukommelsen deres.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...