49

28 3 1
                                    

Da N-Kay våknet hadde han fått en mail fra en som het Brian Thomas, som tydeligvis var fra USA, og det var skrevet på meeeeget gebrokkent norsk.

Dear N-Kay

Jeg synes din musikk er helt fantastisk og jeg har et fantastisk mulighet for deg. Jeg har et music studio og plate selskap i New York hvem akkurat nå ser etter en ny artis. Du vil få et utrolig mulighet til å utvikle deg som solo artist og vi kan love en masse penger til deg. Du kommer til å bli famous! Dette er ikke et mulighet for det hele av bFc, bare for deg. Jeg håper du vil vurdere dette og du har two weeks for å svare.

Greeting from America!

Brian Thomas

N-Kay ble sittende å måte. Solokarriere? I USA? Det hørtes ut som en fantstisk mulighet, men kunne han virkelig forlate resten av gruppa? Men hva om ASN uansett aldri kunne skrrte igjen? Og etter det som hadde skjedd med han og BJ, kanskje det ville være godt å flykte til et annet kontinent?

Men hva med bFc? Han kunne ikke forlate bFc. De var hele livet hans, karrieren hans. bFc var kjærligheten i hans liv, han kunne ikke se for seg å forlate gruppa. Han bestemte seg for å ringe Kim S, han trengte litt påfyll av den gamle bFc-følelsen.

"Møtes i studioet?" spurte Kim S. "Ok", svarte N-Kay, og da han andkom studioet var allerede Kim S der. Kim S lurte på om han skulle fortelle N-Kay om klovneskolen, men bestemte seg for å la vær. Han ville ikke gi inntrykk av at han allerede hadde lagt hele bFc bak seg, det var jo enda håp.

De lekte minecraft i 6,9 timer i mens de spiste vafler. Etterpå leste de litt Jahn Teigen + Drunkybeatz fanfiction, Drunkybeatz var nemlig så berømt at folk skrev fanfiction om han.

Jahn Teigen gikk inn på rommet der Drunkybeatz lå, avkledd. "Hei kjære", sa han med en flørtete stemme og viftet med øyevippene. "Å jeg gleder meg til å ta deg hardt i mens du stønner navnet mitt", sa Jahn Teigen og kledde av seg den blå buksedressen.

Kim S og N-Kay ble litt kleine av å lese dette sammen, men de lurte veldig på hvordan det kom til å gå, så de bestemte seg for å lese det ferdig hjemme senere.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now