Dagen etter hadde Owolav invitert alle guttene på brettspill hos seg. Owolav hadde tjent seg rik på hvem vet egentlig hva og bodde i en stor villa i utkanten av Helle. De andre guttene ble alltid litt overrasket da de kom hjem til han og gikk over den enorme gårdsplassen til den dobble inngangsdøren. Da Kim S ringte på kom det en butler og åpnet og tok jakken hans, og rakte han en flaske julebrus. Kim S tok den i mot og gomlet litt på den i mens han gikk lenger inn i det store huset.
«Her inne!» ropte plutselig Owolav fra rommet ved siden av og Kim S gikk inn på rommet, det var stort og der var langt opp til taket, på veggene var det innrammede malerier av valper og et stort persisk teppe lå på gulvet. Det var høye vinduer med utsikt over skjærgården på den motsatte veggen.
På gulvet satt Owolav, Lil Sami og B-land, og gjorde klart til en runde monopol. Kim S satte seg også ned, og snart kom også Drunkybeatz, BJ og Metro Cornin. «Kommer N-Kay?» spurte BJ og Kim S så mistenksomt på han. Owolav då på klokka «han sa han skulle komme, men jeg tror bare vi starter nå.» halvveis inn i første runde av BTS Monopol dukket N-Kay opp, og satte seg i en stol og holdt på med mobilen i mens de andre spilte ferdig. Owolav vant da Lil Sami landet på BTS-mansion (det er en til jeg lover 100% ja) med hotell. «Grisete øybue!» utbrøt Lil Sami sint og kastet pengene sine på Owolav. «Nei og nei du, det er da ingen grunn til å bli aggresiv» sa Owolav.
De spilte en runde fortnite Cluedo som N-Kay ble med på. Drunkybeatz hatet Cluedo mer enn han elsket fortnite og gikk derfor første runde inn i cluedo-rommet og sa noe tilfeldig for å tape å slippe å spille mer, men på magisk vis sa han akkurat riktig rom, person og våpen og vant. Drunkybeatz ekstrem-dabbet litt i mens de andre fortsatt var i sjokk.
Da Drunkybeatz var ferdig med å dabbe sa N-Kay at han måtte dra og gikk før noen rakk å si noe.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...