N-Kay og Johanne hengte seg på Kim S og Drunkybeatz som forlot studioet, meget beruset, for å stjele strippestanga. N-Kay ville bare ta enhver unnskyldning til å komme seg bort fra Metro Cornin og Jan, og Johanne kjedet seg siden Rebekka hadde gått for å værw med BJ istedet. De 4 veldig fulle ungdommene snublet seg gjennom gatene i Helle Sentrum mot nattklubben.
Nattklubben het Helles Himmel og åpnet for mange, mange år siden. Det var der N-Kay oppdaget BJ og startet bFc, og det hadde vært der Kragerøs gutter så en avkledd jente for førte gang i lang tid. Nå var derimot nattklubben mistet litt av sin sjarm, alle de beste stripperne hadde flyttet til andre plasser eller sluttet, og det var kun Magda igjen. Magda startet nattklubben for 40 år siden, og var nå 69 år gammel. Selv om hun fortsatt kunne mange av sine beste triks, var hun ikke helt den stripperen folk drømte om. De fleste kvelder var nattklubben tom, og halv ett, som klokken var nå, var den allerede stengt.
Drunkybeatz og Kim S var klar for å knuse vinduet da Johanne påpekte at det kunne hende nøkkelen lå under dørmatta, og det gjorde det. De låste seg inn i nattklubben der det sto på litt svakt lys, og der, midt framfor dem var den. Scenen. Og strippestangen. N-Kay sprang straks opp og startet straks det villeste strippeshowet noen noensinne ville se.
Da han kun hadde bokseren igjen tok Johanne over, og uten å kle av seg, fordi hallo, så gjorde hun noen utrolig kule snurrerundtogoppognedogiringting på strippestangen og guttene klappet begeistret. Da Johanne kunne se teltstengerne deres helt fra sin egen stang bestemte hun seg for at det kanskje var på tide å avslutte showet.
Drunkybeatz og Kim S begynte å skru ned stanga, noe som viste seg å bli en langsom prosess grunnet alkoholinntaket deres. "Shitass", sa N-Kay til Johanne, fortsatt bare i bokser "det var noen heftige snurrerundtogoppognedogiringting du hadde der." Johanne fniste litt og mistet balansen. Hun krasjet rett i den nakne brystkassen til N-Kay som tok henne i mot. "Skal vi ikke ta en tur på bakrommet?" spurte han, og Johanne sa ja og ble med uten å tenke over hvilke baktanker han kunne ha med dette. Baktanker og baktanker, tanker generelt tror jeg egentlig vi sier.
På bakrommet sto de og snakket før N-Kay trakk Johanne inntil seg og de begynte å kline. N-Kay prøvde så hardt han klarte å ikke tenke på Metro Cornin, Johanne på sin side var meget beruset og kan egentlig ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, og til hennes forsvar så var det ingen andreheller som hadde skjønt at N-Kay var gay.
أنت تقرأ
Love drama - bFc fanfiction
أدب الهواةDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...