8

58 5 1
                                    

Dagen etter festen, N-Kays morgen

Da han våknet så N-Kay opp i et tak han kjente godt, et tak han sikkert hadde sett opp i hundre ganger før etter kvelder som dette. Taket på rommet til Metro Cornin. "Fandens melkebøtte," mumlet han da han innså at det hadde skjedd igjen. Han husket lite fra festen, men litt for mye av det som hadde skjedd etterpå. Etter hver fest sa de at det var siste gangen det skulle skje, men hver fest drakk de for mye tequila, og endte opp i sengen til Metro Cornin. N-Kay hørte et gjesp ved siden av seg og Metro Cornin våknet. "Jeg har j*vlig vondt i anuset", sa N-Kay. "God morgen til deg også", svarte Metro Cornin og lente seg mot han for et kyss. N-Kay trakk seg unna, "Å neida du, ikke i edru tilstand. Hvor er bokseren min?" Metro Cornin bare trakk på skuldrene og gjespet igjen. Hodepinen hans var verre enn The Sette Song på full guffe med lyddempende head set.

N-Kay sa ikke noe mer til Metro Cornin resten av morgenen. Han kledde på seg i mens Metro Cornin ble liggende i sengen. Jeg må virkelig skaffe meg dame snart, tenkte han, så jeg slutter å pule Metro Cornin hver gang jeg er full. Da han sjekket mobilen så han at han hadde fått en melding i gruppechatten til gruppa.

09:48 - ASN: Hvor faen er dere? Det er jo bare masse jenter som ligger strødd utover gulvet, jeg rydder ikke opp alene altså

10:13 - Kim S: Jo

10:13 - ASN: Nei, kom deg til studioet nå

10:14 - Kim S: Nei

10:17 - BJ: owiahegbve.egnur

10:18 - ASN: whva kjedde nå'?

10:18 - Kim S: Lær deg å skrive

10:20 - BJ: dykleski

10:20 - ASN: KOM Å RYDD DA

10:20 - BJ: qwe egjqn j

10:21 - Kim S: Ok da

11:02 - N-Kay: Sorry gutta, våknet først nå og er utrolig hangover. Men jeg kommer bort

11:03 - ASN: k

N-Kay snudde seg mot Metro Cornin, som plutselig sto rett bak han. "Dette skjer ikke igjen, okei?" "Jaja," svarte bare Metro Cornin, og som ekte bros gjør ga de hverandre en klem før N-Kay gikk opp til studioet.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now