12

73 3 0
                                    

Etter de to dagene innså bFc og resten av verdens befolkning at livet måtte gå videre i mens de ventet på svar fra legene, som fortsatt kunne ta to uker.

BJ og Rebekka hadde begynt å snappe. De kunne snappe sammen i flere timer hver dag. Rebekka sendte masse selfier og BJ ble mer forelsket for hver gang han så henne lage duck face. Og til tross for hans sterke tro merket han hvordan lille BJ begynte å ønske seg en egen bj og andre forbudet aktiviteter oftere og oftere. Men selv om BJ fikk mer og mer følelser for Rebekka så var han fortsatt forelsket i N-Kay.

Kim S, BJ og N-Kay brukte mye tid sammen, for å hjelpe hverandre gjennom den harde tiden i mens ASN var på sykehuset, og BJ kunne merke at alle de sene kveldene bare de tre begynte å ta på. Det var enklere de kveldene Drunkybeatz, Metro Cornin, Owolav, Lil Sami og B-land kom, da var stemningen alltid god og minecraft-spillingen gjorde alt lettere.

I kveld var det kun BJ, Kim S og N-Kay, og Kim S fulgte nøye med på BJ. Han var fortsatt redd for at BJ ville innrømme følelsene sine og hans store ønske om å pule han for N-Kay. Eller, hvem ville egentlig vært THE PENETRATOR av N-Kay og BJ? Det ville vel heller være N-Kay konkluderte Kim S med, det var enklere å se for seg BJ på alle fire i mens N-Kay pulte han bakfra.

Kim S ristet av seg de pornografiske tankene og spurte om de skulle se en film eller noe. "Skal vi invitere noen flere?" spurte BJ, "Ja! Det er en god ide!" svarte Kim S straks, alt som kunne distrahere BJ fra N-Kay var en kjærkommen gave. «Jeg inviterer folk jeg,» sa BJ kjapt, N-Kay og Kim S syntes det var en brødsmule rart, var det ikke bare å sende en melding i gruppechatten med de andre boisa? Men så er jo BJ en artig skrue, så de lot han bare holde på.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now