64

30 3 1
                                    

Solveig og Martin hadde fått høre av Rebekka som hadde fått vite av BJ at bFc ikke skulle fortsette mer, og de visste ikke helt hva de skulle gjøre med denne informasjonen. Solveig hadde, som de fleste hetero jenter og homofile gutter, vært avstandsforelsket i bFc-guttene i mange måneder. Det hadde vært helt utrolig å nå få sjansen til å møte dem og være på fester med dem, og plutselig skulle de ikke finnes mer? «Hva om vi lager en k-pop gruppe?» spurte Solveig. «Vi er bare to stykker?» sa Martin «en k-pop duo da?». Martin ristet på hodet og lo «kanskje vi skal dra for å møte de andre?» spurte han, for å få tankene til Solveig vekk fra den skremmende ideen.

Adam, Arne, Rebekka og Johanne var allerede nede i Helle Sentrum for å kjøpe julegaver på Hellekroa gift shop da Martin og Solveig kom. «Det er helt utrolig! Det er bare 3 måneder til jul!» ropte Johanne begeistret. Arne og Martin var kvadahatarane i vennegjengen, og kastet grus på Rebekka da hun kvad. «Hva søren mann?» spurte Jakub «dere kan ikke bare kaste folk!» Olin, Rino og Tor Harald nikket også sint og gikk sin vei. Da de hadde kjøpt julegaver for 69420 kroner satte de seg i Hellekroa for å gomle. «Vet dere hva folkens?» sa Adam «nå som jeg ser hva som skjer med bFc er jeg utrolig glad for at vennegjengen vår er så stabil.» De andre nikket enig «skal vi feire jul sammen?» spurte Arne og «Jaaaaa», sa de fleste rundt bordet, ikke Martin da, han var for kul kid yo.

Ingeborg hadde blitt tilbudt en uke permisjon av Owolav, med hun takket nei, da ville hun ikke møte gartnerens datter, og det var ingenting som ga den håpløse romanikeren Ingeborg mer glede enn å smugtitte på gartnerens datter gjennom gardinene i mens hun ryddet i hagen.

Hei og Eli var bestevenninnene til Ingeborg, men også skikkelig heftige bFc fans, og de dro nå hjem til Ingeborg for å få vite om hun hadde noen inside information om splittelsen. Det hadde ikke Ingeborg, så i stedet lagde de alkoholiserte seigmenn og sang på Harry Potter puppet pals - the mysterious ticking noise. Hei og Eli har ikke vært med i historien fordi de ikke har befunnet seg i Helle Sentrum, Hei har reddet syke biller i Afrika og Eli har fotografert pornostjerner i sitt naturlige habitat.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now