3

107 5 2
                                    

Oppe igjen på studioet ble de fire guttene sitte i stillhet å spise, alle med sitt å tenke på. N-Kay og ASN hadde diskutert om nypesyltetøy var godt eller ikke, og nå var stemningen mellom dem litt sur. BJ tenkte på sin forvirrende legning og N-Kays nydelige øyne, Kim S bekymret seg for at BJ sin forelskelse skulle splitte opp gruppa, N-Kay tenkte på at denne burgeren var utrolig god og at han måtte kjøpe mat fra Hellekroa oftere, ASN savnet å spille minecraft.

«Vi skulle ikke gjort noe kult i kveld da?» spurte BJ da han va ferdig å spise. «Hva da?» spurte Kim S. BJ trakk på skuldrene. «Jeg kunne trengt å lette litt på trykket, hvis dere skjønner hva jeg mener», sa N-Kay med et glis og de andre guttene flirte. «Det begynner å bli en stund siden forrige bFc-fest. Skal vi ikke invitere resten av gutta og Kragerøs hotteste babes til studio i kveld?» foreslo ASN. Guttene sa seg enig og satte fast planene for kveldens begivenhet.

Det tok ikke lang tid før BJ trengte en pause fra resten av guttene. Selv om han gledet seg til fest ble N-Kays snakk om å fucke bitches litt mye for hans sårbare følelser. Han ville tro på at en dag ville N-Kay innrømme at han gjengjeldte følelsene BJ hadde for han, men han klarte det ikke. N-Kay var hetero, og det var ingenting BJ kunne gjøre med det. BJ trengte bare å finne den perfekte jenta, hun som kunne få han til å glemme at han likte gutter, og i hvert fall kunne få han til å glemme N-Kay. Det burde ikke være vanskelig, BJ var jo ikke homo, og som bifil får du the best of both worlds. Og siden den beste fra guttenes verden var uoppnåelig, måtte han finne den beste jenta. Det skulle være målet hans for festen i kveld.

Beroliget nå som han hadde en plan gikk han inn til de andre igjen.

Der hadde diskusjonen om nypesyltetøy blusset opp igjen. «Kom igjen da, du kan ikke faktisk mene at det er et oppegående pålegg å ha på brødskiva si?» spurte ASN. «Selvfølgelig mener ikke du det, du spiser bare nugatti din løk», svarte N-Kay. «Kan vi ikke bare ta en syltetøyduell og bli ferdig med det?» spurte Kim S. Det var lenge siden forrige syltetøyduell, så de bestemte seg for å ta det neste morgen og avgjøre denne debatten en gang for alle.

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now