chapter 10

11.2K 374 24
                                    


" אההה!!" צעקתי שוב ושוב, צורח תחת מגעו הכואב של השוט השחור והארור של מר בלאייק, שומע את קולו של טיילור צוחק מעליי בעודו עובר איתי שוב ושוב על החוקים.

"חבל בייבי , אם היית מתנהג כמו ילד טוב אולי דאדי היה מסכים לזיין אותך עכשיו"
עוד הצלפה
" אבל אתה היית חייב להיות ילד רע"
עוד הצלפה
" ברחת ממני"
עוד מכה
"הפרת את אחד החוקים הכי חשובים שלי"
עוד הצלפה
" ואתה הולך להיענש"
השוט ליטף לפתע את עורי, מתגרה בי לפניי שהשריקה נשמעה והשוט הצליף בי שוב
"כל כך חזק"
עוד הצלפה.

הייתי קשור למיטה גדולה, ידיי אזוקות אל ראש המיטה בעודי שוכב על ביטני, קובר את פניי האדומות בסדיניי המיטה ונאנק מהכאב החד כשהחדיר אליי לפתע שתיים מאצבעותיו העבות.
השוט של מר בלאייק התחלף בידיו.
פי הטבעת שלי היה יבש ובכול זאת זה לא מנע ממר בלאייק לדחוף אותם עוד ועוד בתוכי, אצבעותיו כמעט קורעות את חורי בעודי צורח
" תפסיק!!" צעקתי שוב ושוב, חוטף הצלפות מידו של מר בלאייק
"לא אומרים לדאדי מה לעשות בייביבוי , אתה שלי! רק שלי! ואני אחליט מה לעשות עם הגוף שלך " דחף את אצבעותיו עוד , גורם לי לרעוד כשפגע באותה נקודה מרטיטה.
לוקח אותי לרקיע אחר בעודי עוצם את עיניי ונושך את שפתיי חזק.

"כן בייבי, תראה איך הגוף שלך מגיב למגע שלי" קולו היה קרוב לפתע לאוזני, קולו הצרוד והסקסי
" אההה.." גנחתי כאשר דחיפותיו נהפכו יותר ויותר מענגות מאשר כואבות , גורמות לי להניע את אגני ולשפשף את אגני נגד המזרן, איברי הזקור מתחכך בבד הרך של הסדינים אך טבעת הצניעות מזכירה לי את קיומה בכל שנייה שהרגשתי שאני עומד לגמור אבל לא הצלחתי.

"בייבי שלי" נשק נשיקות תובעניות אל צווארי מוסיף אצבע שלישית ולא מפסיק לדחוף עוד ועוד אל תוכי , מרחיב את חורי, גורם לי לדחוף את התחת שלי לכיוונו, מתחנן שיתן לי עוד, שיתן לי לגמור " אני עומד לגמור! בבקשה!!" צעקתי כמו אחוז טירוף, משתגע כבר מהאורגזמה הכלואה בגופי.

"אממ בייבי, הייתי רוצה לראות אותך גומר כל כל חזק-" תפס באיברי הקשה והאדום, משחק עם הטבעת.
זה היה נראה כאילו עמד להוציא אותה אך הוא רק התגרה בי, גורם לי להיאנח ביאוש ולו לצחוק " כל כך חזק עד שלא תפסיק לצעוק לי 'דאדי' " שיפשף במהירות את ידו על הזין שלי , גורם לי לבכות בתסכול כשעוד אורגזמה עמדה להתפרץ אל נמנעה על ידיי הטבעת.

לא היה לי אכפת לעשות כל מה שירצה באותו הרגע , לא היה אכפת לי מכלום , רציתי לגמור כל כך חזק שיכולתי להרוג מישהו על זה.

"דא!- די!" רטנתי כמו ילד קטן, נהנה מאצבעותיו אשר לא הפסיקו לחפור בתוכי

"בייבי בוי, החזקת כל כך יפה עד עכשיו, אל תגרום לי להגדיל לך את העונש" נשך קלות את התחת שלי , גורם לי לקפוץ מעט

" מתי העונש יגמר ?" שאלתי נואש

"תלוי אם תיהיה ילד טוב" תפס בתחת שלי בחוזקה, שולף לפתע את אצבעותייו במהירות. גורם לי לייבב מאיבוד מגעו.

Mr.blackWhere stories live. Discover now