chapter 22

8.1K 332 20
                                    

לאחר המקלחת טיילור הלביש אותי והניח אותי חזרה במיטה לא לפניי שהורה לאחת העוזרות להחליף את המצעים המלוכלכים עוד מליל אמש.

מר בלאייק נשק לראשי, כיסה את כל גופי ויצא מדלת החדר, שיערו מסודר והוא לבוש בחליפתו השחורה והקבועה.

מבלי ששמתי לב כבר שקעתי שוב לשינה, גופי עייף מכל מה שקרה בחדר המקלחת.

------------

התעוררתי ופקחתי את עיניי, מביט בשעון שעל השידה הקטנה ומגלה שעברה רק שעה אחת בודדה מאז שנירדמתי.

מוזר.. חשבתי שאשקע לשינה הרבה יותר ארוכה

שיפשפתי את עיניי וקמתי ממיטתי, מתקרב אל דלת החדר אך היא לפתע נפתחה, גורמת לי להיעצר במקומי למראה הדמות הלא מוכרת.

בחנתי את האדם שניצב מולי, פניו לא היו מוכרות לי, שיערו היה חום ועיניו היו כחולות, לבגדיו היו בגדים שחורים כמו של כל השומרים של מר בלאייק, הנחתי שהוא אחד מהם.

"מי אתה?" מילמלתי בבילבול, העובדה שהוא כאן בחדרו של מר בלאייק קצת מטרידה אותי, שום עובד בבית הזה לא ראשי להיכנס לחדרו, רק למעט העוזרות שמנקות אותו.

"אני אלכס, אני ומר בלאייק חברים טובים, הוא אמר לי לבוא ולוודא לשלומך" הוא אמר ובקולו נשמע מבטא מוזר, היה אפשר לנחש שהוא לא מפה, אבל לא הצלחתי לזהות מאיפה.

"אוקיי" מילמלתי בחשדנות והתיישבתי על קצה המיטה, לא לפניי שלקחתי את מכשיר הטלפון שלי בידי, לכל מקרה שיכול לבוא.

הוא המשיך לעמוד במקומו ואני לא הבנתי מדוע לא עזב את החדר, למה הוא עדיין כאן.

"אני בסדר" אמרתי ורמזתי לו שסיים את תפקידו והוא מוזמן לצאת מהחדר והוא רק התיישב על ידי במיטה.

פחד קטן החל להופיע בתוכי וליבי התכווץ בפאניקה, לא הרגשתי בטוח לידו, היה בו משהו שלא אהבתי.

"יש לי משהו לשאול אותך..." הוא החל לדבר

"נואה" השלמתי אותו

אם הוא טוען שהוא חברו של הטוב של טיילור הוא אמור הרי לדעת את שמי

חשדותיי עלו כבר לגבהים מטורפים, ידעתי שאולי אני רק מגזים אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר, משהו פה לא נכון.

פתחתי את אנשי הקשר ונכנסתי אל זהו של מר בלאייק, רוצה להיות מוכן למקרה שיעשה משהו.

Mr.blackWhere stories live. Discover now